FANDOM

ArmorIcon Конарік
ID: 00061CD6
Конарік
Захист Вага Ціна
24 ResistPhis 7 WeightIcon 3200 Gold Skyrim
Тип Шолом
Клас Важка броня
Чари Коли у вас мало здоров'я, вона може відштовхнути ворогів, підлікувати вас і ваших союзників, зробити на вас заклинання "Вогняний плащ". Якщо спрацьовує ця здатність, то у вас підвищується навичка "Відновлення".
Зрідка маска може викликати примарного Драконячого Жерця. Він непогано володіє магією і вміє викликати грозового атронаха.
Матеріал для покращення:
Золотий злиток
Зачарування зняти неможливо.
Конарік (ориг. "Konahrik") — шолом, артефакт у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Маски драконячих жерців».

ОписРедагувати

Одна із масок Драконячих Жерців."Конарік" в перекладі з драконячої мови (Dragon KDragon ODragon NDragon ahDragon RDragon IDragon K) означає "Вождь".

Конарік (Жрець)

Жрець, якого викликає Конарік.

Жрець Конарік, як і його маска, не існує в "реальному часі" відносно  гравця. Є теорія, що Конарік - безтілесна форма, він не має тіла, дух його поміщений в якомусь вимірі або плані, або ж в самій масці.

Маска Конарік - єдина маска драконячих жерців без священника і дракона. Можливо, саме викликаний дух є/був верховним драконячим жерцем Культу дракона.

НотаткиРедагувати

  • Дерев'яна маска переносить вас в інший "час", щоб отримати маску Конарік, тому що вона не існує в реальному часі гравця і ще тому, що в теперішній час храм зруйнований.
  • Деякі гравці вважають, що вищеописані ефекти маски можуть спрацювати тільки раз у день, хоча на практиці кількість спрацьовувань не обмежена.
  • Дана маска має найвищий рівень захисту в грі.