FANDOM

Колегія Вінтерхолда (ориг. The College of Winterhold) в грі The Elder Scrolls V: Skyrim
Основна інформація TESV Banner Winterhold
Лідер на початок гри Савос Арен
Лідер на кінець гри Довакін
Штаб-квартира Володіння Вінтерхолд, Вінтерхолд
Визначні особистості Шалідор, Анкано
Вступний квест Перші уроки
Члени фракції
Савос Арен, Мірабелла Ервін, Толфдір, Фініс Гестор, Фаральда, Онмунд, Дж'зарго, Анкано, Ентір, Древіс Нелорен, Колетта Маренс, Бреліна Маріон, Нірія, Вунферт Неживий

«Якщо ще доля не заносила тебе на Північний Берег, подорожній, звернися поглядом у бік Колегії Вінтерхолда. Цей колись прославлений університет і зараз вселяє благоговійне трепетання тим, хто щойно вперше побачив його і заслужену гордість його мешканцям. Величну башту Колегії вінчає зображення Магічного Ока, символу мудрості і сили, що горить дороговказною зіркою у сніжні ночі тим, хто шукає просвітлення. Перед воротами височіє статуя із розпростертими руками, що зустрічає учнів; над кам'яними колодязями витає незгасаючий відблиск зірок — як світло чистоти, знань і влади над душами, що зберігається у серці істинного мага.»

Загальна інформація Редагувати

Колегія Вінтерхолда — фракція, яка з'являється у The Elder Scrolls V: Skyrim. Це організація магів, схожа на Гильдію магів у попередніх іграх серії.

Колегія Вінтерхолда розташовується, відповідно, у Вінтерхолді. Це єдине місце на території Скайріму, в якому навчають магічним наукам. Точна дата заснування Колегії невідома, проте її будівництво і подальше використання було почате Шалідором, у кінці Першої ери. Формально Колегія ніколи не належала Гільдії магів, це була відособлена магічна організація, що працювала лише на території Скайріму.

Колегія Вінтерхолда розташована на скелі, що вільно стоїть, складається з льоду і каменю, підноситься над Морем Примар. Скелі, що впали у море, захопили за собою майже все місто. Лише декілька будівель і Колегія Вінтерхолда залишилися у значній мірі цілими.

У будівлю Колегії веде величний кам'яний міст, що перекинувся через гігантську прірву, на дні якої б'ються хвилі прибою Моря Примар. Цей міст як би вісить у повітрі, опори його зруйновані, і він тримається, скоріш за все, лише за допомогою магії. Усередині Колегія ділиться на три різні башти: Зали досягнень і підтримки, в яких проживають і навчаються учні і їх наставники; Зал Стихій, де знаходяться покої архімага і Арканеум (величезна бібліотека Колегії). Під Колегією знаходиться Мідден, де в лабіринті крижаних тунелів знайшов свій притулок один з членів Колегії.

Скритний характер членів Колегії і природне недовір'я нордів до магії призвели до широкого поширення підозрілого, а деколи і зверхнього відношення до цієї організації. Знищення більшої частини Вінтерхолда у 122 лише погіршило ситуацію, хоча жодних фактичних доказів того, що Колегія має до цього відношення, виявлено не було. Голова Колегії, архімаг Савос Арен, у курсі репутації Колегії, але не дуже прагне зробити що-небудь для поліпшення відношення до неї жителів Скайріму.

Деякий час назад в цій місцевості стався Великий Обвал, що забрав під воду велику частину поселення, після чого Вінтерхолд з древнього великого міста перетворився на жалюгідне занепале містечко. Місцеві жителі звинувачують у всьому магів, адже Колегія дивним чином уціліла. Маги ж заперечують свою причетність до Обвалу, вважаючи, що це могло бути відгомоном виверження Червоної Гори. Детальніше з точкою зору колегії на обвал можна ознайомитися у книзі «Про Великий обвал».

Персонажі Редагувати

Квести Редагувати

В сюжетну лінію Колегії Вінтерхолда входять наступні завдання:

Додаткові завдання: Одиночні або незначні завдання:

Radiant-квести від Сергія Турріана

Radiant-квести від Толфдіра

Radiant-квести від Урага гро-Шуба

Квести Колегії на підвищення майстерності:

  • Ритуальне заклинання Зміни — використайте маленький кинджал на великому драконі, щоб дізнатися більше про заклинання школи магії «Зміна»;
  • Ритуальне заклинання Чаклунства— знайдіть Сігільський камінь, викликаючи даедра і дізнайтеся більше про магію Чаклунства;
  • Ритуальне заклинання Руйнування — вивчите найпотужніші заклинання Руйнування, які лише є в Скайримі;
  • Ритуальне заклинання Ілюзії — знайдіть 4 прихованих в Колегії книги про магію Ілюзії за допомогою заклинання «Зір десятого ока» і отримаєте потужні заклинання;
  • Ритуальне заклинання Відновлення — знайдіть Авгура Данлейнського і дізнайтеся більше про магію Відновлення.

Випадкова вікі