FANDOM

OblDaedraicon.jpg
Шеогорат
ID: DASheogorath
СвятилищеШеогората (Oblivion).jpg
Огляд
Умови 2 рівень персонажа, салат-латук, маленький камінь душ і пряжа
Квестодавець Шеогорат
Локація Святилище Шеогората, Прикордонна застава
Винагорода Ваббаджек
Тип Квест Князя Даедра
Шеогорат (ориг. "Sheogorath") — квест Князя Даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Місцезнаходження Редагувати

Біля святилища Шеогората(Oblivion).jpg

Шанувальники Шеогората у його святилищі

Святилище Шеогората знаходиться в південній частині Сироділу, між Бравілом і Лейавіном. Поговоривши з послідовниками Шеогората, Чемпіон Сироділа отримає інформацію, що для підношення необхідні салат-латук, маленький камінь душ і пряжа.

Перші два можна придбати практично за безцінь в будь-якому місті, пряжу краще шукати по мішках та ящиках в житлах жебраків столиці.

Квест Редагувати

Прикордонна застава Редагувати

Рі'Басса квест Шеогората.jpg

Рі’Басса

Героєві належить виконати якесь пророкування, в яке вірять мешканці Прикордонної застави. Необхідно відправитися туди і поговорити з місцевим шаманом Рі'Бассою про «пророкування К'Шарри». Каджит буде вельми здивований обізнаності чужака і поцікавиться у героя чи не вчений той часом. Потрібно збрехати йому і тоді шаман повідає героєві про перші дві ознаки пророкування — навалу шкідників і падіж худоби. Протагоністу належить зробити так, щоб ці ознаки здійснилися. Слід поговорити з шаманом ще, щоб він розповів більше про це містечко. Він порадить зупинитися на нічліг у місцевій забігайлівці, і додасть, що її господиня, С'таса, зібрала найповнішу колекцію сирів у всьому Сироділі.

С'таса квест Шеогората.jpg

С'таса

Колекція сирів С'таса.jpg

Колекція сирів С'таси

Прийшовши до таверни, потрібно поговорити з господинею. Вона залюбки розповість героєві про один зі своєрідних «запашних» сирів, який у неї зберігається на окремій вітрині, — сир олрой.

Перша ознака Редагувати

Приготування сира Олрою.jpg

Приготування "Сира олрою"

Герою доведеться його викрасти. Далі, цей сир слід покласти в казанок, що висить над вогнищем, який знаходиться зовні. І, о жах! З'являться щури! У шамана почнеться легкий напад паніки, він спробує впоратися зі щурами, підкинувши гризунам щурячу отруту. Цю отруту можна забрати, ще згодиться.

Друга ознака Редагувати

Вівці у Прикордонній заставі.jpg

Вівці у Прикордонній заставі

Наступним етапом стане винищування овець, які знаходяться в південній частині міста. Найпростіше підкинути щурячу отруту в годівницю, або просто розстріляти з лука.

Виконання пророкування Редагувати

Як тільки всі вівці поляжуть — з героєм заговорить Шеогорат. Князь Даедра похвалить баламута і направить його до центру міста, щоб той не пропустив свято. Шаман вже, схоже, почав трішки божеволіти. А протагоністу надасться унікальний шанс побачити третю і завершальну ознаку древнього пророкування, у виконанні самого Шеогората. Ви любите тварин? Якщо так — в небо краще не дивіться! Там — собачки! Що горять і летять на зустріч з поверхнею землі! Коли б ви ще таке побачили, як не при кінці світу?!

Винагорода Редагувати

Винагородою героєві стане посох Ваббаджек, який перетворює противника на випадкову істоту.

Стадії квесту Редагувати

Багато із записів в щоденнику залежать від проходження доповнення The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, якщо гравець почав проходити або завершив квест «Офіційна символіка», то завдання йому видасть не Шеогорат, а Хаскілл.

  • 10 Послідовники Шеогората сказали мені, що, якщо я хочу призвати дейдра, мені потрібно поговорити з Феруном Равелом. (Протагоніст має бути принаймні 2-го рівня, щоб почати це завдання.)
  • 20 Ферун Равел сказав, що мені знадобиться маленький камінь душ, голівка салату-латуку і трохи пряжі як підношення статуї Шеогората.
  • 30 Дана стадія містить два варіанти запису в щоденнику:
    • Після залишення підношення в святилищі, до мене звернувся Хаскілл. Він розповів мені про Прикордонну заставу. Мені потрібно створити видимість виконання пророкування, зробивши дві певні дії. Про пророкування К'Шарри я можу поговорити з шаманом поселення. (Якщо гравець почав виконувати або завершив квест «Офіційна символіка»)
    • Після залишення підношення в святилищі, до мене звернувся Шеогорат. Він розповів мені про Прикордонну заставу. Мені потрібно створити видимість виконання пророкування, зробивши дві певні дії. Про пророкування К'Шарри я можу поговорити з шаманом поселення. (Якщо гравець не почав виконувати квест «Офіційна символіка»)
  • 40 Шаман Рі'Басса розповів мені про пророкування К'Шарри. Перша його ознака — масова навала гризунів. Друга ознака — це мор, від якого загине вся худоба. Спершу мені потрібно дізнатися, як влаштувати навалу гризунів.
  • 45 Рі'Басса запропонував мені зупинитися в таверні Прикордонної застави. Там є велика колекція сирів.
  • 47 З горщика зі шматком сиру олрой линуть сильні пахощі.
  • 50 Сир дозволив заманити до Прикордонної застави зграї щурів. Потрібно поговорити з Рі'Бассою і взнати, чи вірить він, що це частина пророкування.
    • Мною була убита вся худоба на Прикордонній заставі.
    • Мною були отруєні всі запаси зерна на Прикордонній заставі. Це знищить місцеву худобу.
    • Хаскілл привітав мене з успішною підробкою двох перших ознак пророкування К'Шарри. Тепер мені треба йти до центру міста і чекати останнього знаку.
    • Шеогорат привітав мене з успішною підробкою двох перших ознак пророкування К'Шарри. Тепер мені треба йти до центру міста і чекати останнього знаку.
    • Мені довелося побачити Чуму страху. Тепер потрібно повернутися до святилища.
    • На моїх очах Шеогорат створив Чуму страху. Тепер потрібно повернутися до святилища.
  • 105 Порожня стадія
    Квест переходить на дану стадію, якщо протагоніст пройшов доповнення The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  • У аддоні The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, якщо герой підійде до святилища після виконання всіх квестів доповнення, то йому нагадають, що він і є Князь Безумства.
  • Часто трапляється так, що "сир олрой" навіть після виконання квесту залишається квестовим предметом і викинути його не вийде. Звичайно, він нічого не важить, так що це не проблема, але викинути його можна лише за допомгою консолі.

Випадкова вікі