FANDOM

«Я був Майстром-Ремеслярем у пана Каґренака, Головного Архітектора у Вільному Володінні великої Другої Імперії і найбільшого чаклуна свого часу. Я не міг зрівнятися з генієм лорда Каґренака, але те, що він міг намалювати у своїй уяві, я і мої колеги могли збудувати.»
~ Яґрум Багарн

Каґренак був Вищим Жерцем і головним Тональним Архітектором чи Магомайстром двемерів. Він створив інструменти, відомі як інструменти Каґренака, або "Осквернені інструменти" - три інструменти, що необхідні для роботи із Серцем Лорхана: Розрубувач, Примарний вартовий і Розділювач.

БіографіяРедагувати

Каґренак був ліпшим Магомайстром двемерів. Саме він знайшов Серце Лорхана і навчився користуватися ним.

На Каґренака було покладено зобов'язання використовувати Серце для створення Нумідіума. Після того, як Каґренак якось впливає своїми Інструментами на Серце, вся двемерська раса зникає з Нірна під час подій Війни Першої Ради. Чи вдався задум Каґренака, чи ні залишається невідомим.

Навіть Сота Сіл і Дагот Ур, побачивши Каґренака, визнавали його найвеличнішим магом всіх часів. Хоча, як повідомляє Яґрум Багарн, Каґренак був занадто самовпевнений і часто піддавався спокусі, відмовляючись від порад інших і не говорячи нічого Думаку.

Випадкова вікі