FANDOM

DaedraIcon.png Каїрн душ
Каїрн душ.jpg
Карта
Каїрн душ мапа.jpg
Правитель Ідеальні Майстри
Істоти Кістяний, Туманний, Лютий, Жнець, Наглядач, Дюрневір
Персонажі Валеріка, Дюрневір, Джиуб, Морвен Страуд, Душа
Квести У гонитві за луною, Нетерплячість святого, Знайти череп Арвака
Каїрн душ (в ориг. Soul Cairn) — план Облівіона у грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.
  • Код локації:

DLC01SoulCairnOrigin

Мало знайдеться слів у того, хто повернувся з Каїрна Душ живим, щоб описати його. При одній лише згадці про це прокляте місце язик прилипає до горла, а перед уявним поглядом встають безбарвні мертві пустки, розбиті блискавками, що б'ють з небес. Світ, де меркнуть спогади про небеса, про вітер і сонце перед нескінченною сухою порожнечею, скутою жахом. У долині попелу лише камінь, що лежить у розломі і виливає душі, лише камені, що стоять біля стежок, немов вішки пройдених життів, кам'яні башти і уламки каміння, за жахливим задумом розсипаються у темні небеса, чорні кістки, яким не спиться в землі, та заблукалі душі. Ласкавим теплом здасться дотик падаючого снігу, солодким вдихом здасться крижане повітря після Каїрна Душ...

Опис Редагувати

Назва цього плану говорить сама за себе: це окремий світ для заблукалих душ. Точні умови попадання в нього невідомі, але, швидше за все, пов'язані з використанням чорних каменів душ.

Це царство мертвих, яким правлять Ідеальні Майстри - істоти, яких ніхто не бачив (ймовірно, але не обов'язково, даедра). Їм служить наймогутніша нежить, що населяє цей план: Кістяний, Лютий, Туманний і Наглядач а також ймовірно і Жнець.

Каїрн Душ у The Elder Scrolls V: Dawnguard Редагувати

Потрапити туди можна через портал у Замку Волкіхар при виконанні квесту "У гонитві за луною" - частини сюжетної лінії в The Elder Scrolls V: Dawnguard. Можливість відвідувати Каїрн Душ зберігається і після завершення квесту, незалежно від того, чи сторону Вартових світанку або вампірського Клану Волкіхар прийме Довакін. Порталом зручно користуватися через зону "Замок Волкіхар - Балкон".

Список можливостей:

  • По завершенні стороннього квесту "знайти череп Арвака" Довакін отримає можливість закликати на 60 секунд в будь-який момент коня-нежить - Арвака.
  • У Каїрні Душ можна зустріти полонену душу данмера Джиуба і допомогти йому знайти втрачені десять сторінок першого тому його автобіографії. Цим буде завершено сторонній квест "Нетерплячість святого".
  • Можна знайти душу торговця Морвена Страуда, у якого можна неодноразово купувати за 25 стручків душ або меч, або сокиру, або легку броню , або важку броню, або том заклинань. Предмет генерується випадковим чином.
  • Також в Каїрні Душ є будівлі з гратами, які можна відкрити, використовуючи практично будь-який драконячий крик, заклинання або постріл на кам'яні стовпи, що світяться. Стовпи розташовані неподалік від цих грат. Для того, щоб відкрити одну решітку, доводиться використовувати крик на два стовпи.
  • Є можливість перетворювати в пристроях, щось на кшалт блискавичника, величезні і великі камені душ у чорні, а також можна заряджати душами, наявні в інвентарі будь-які камені душ, за допомогою особливих тріщин на поверхні - розломів душ.
  • При відвідуванні Каїрна Душ у героя не вампіра крадеться частина душі, що виражається у зменшенні основних характеристик персонажа. Цього можна уникнути, якщо вбити Женця у його лігві. Для поєдинку потрібні три осколка "Каменю Женця" які можна знайти в Каїрні Душ.
    • Також повернути втрачену при вході частину душі можна, знайшовши флакончик з есенцією власної душі. Він лежить в одній зі скринь. Підказку на нього дає Валеріка.
  • У Каїрні є душа, яка сидить там ще з часів Святої Алессії - ця душа вимовляє наступну фразу: «Мені потрібно повернутися в табір Алессії, тисячі життів висять на волосині від смерті»

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі