FANDOM

Карджо
Ref ID: 000CD92D Base ID: 0001B1D2
Карджо.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 6-30
Здоров'я 108-389
Мана 50
Запас сил 66-147
Раса каджит
Фракція Караван каджитів, супутники
Послуги компаньон
Локація Караван каджитів
Квест Повернути Лунный амулет Карджо
Карджо (ориг. "Kharjo") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Карджо - каджит, охоронець каравану Акарі. Полюбляє азартні ігри та легкі гроші, через що одного разу потрапив до в'язниці. Караван постійно переміщується, тому важко здогадатися, де він буде знаходитись. Відомо лише, що його можна зустріти на дорогах між Ріфтеном та Данстаром.

Він розповість, що коли був ще маленьким мати подарувала йому Місячний амулет, а один із бандитів, що напали на караван, зрізав його з шиї Карджо. Без амулету він не може поїхати зі Скайріму. Якщо повернути йому амулет, каджит подякує грошами і запропонує свою компанію.

Фрази Редагувати

  • Після отримання команди "зачекай": "Тоді іди вперед. Я буду насторожі."
  • Під час очікування: "Ну що, пішли вже?"
  • Відміна команди "зачекай": "Каджит іде за тобою по п’ятах."
  • Після відкриття меню обміну речами: "Я підхвачу частину твоєї ноші."
  • Після закінчення діалогу: "Тоді ми за тобою."
  • Після закінчення діалогу (якщо він не компаньон): "Нехай дорога приведе тебе до теплих пісків."
  • Випадкова: "Каджит прикриє тобі спину."
  • Випадкова: "Сподіваюсь, ми йдемо туди, де тепло?"
  • Випадкова: "Якщо хтось підкрадется, я його учую. Або не учую. Побачимо."
  • Випадкова: "Тутешні піски холодні, але коли ты поряд, каджиту стає теплише."
  • Випадкова: "Теплі піски Эльсвейру так далеко…"
  • Випадкова: "Цей каджит охороняє інших."

Квестові:

  • Якщо поцікавитись, чи не загрожують бандити каравану: "Бандити не дають каравану проходу, але каджитам, зазвичай, вдаєтся їх відігнати. Один з них поцупив мій Місячний амулет. Мама подарувала його мені, коли я був ще малим. Це єдине, що нагадує мені про дім в цих холодних землях.
  • Якщо погодитись повернути амулет: "Будь обережніше. Мені жаль цього амулету, але втрата життя непоправна".
  • Після завершення квесту: "Якщо тобі коли-небудь буде потрібен воїн-каджит, для мене буде честю супроводжувати тебе."

Стандартні:

  • Відповідь на запитання "Ти охороняєш караван?": "Одна порада, друзяко — або пий, або грай, але не те і інше одразу, тому що, з твоїх кишень зникне усе, до останього септиму.

Після поглощення душі Довакіном: "Бути не може… Ти… Тоби вдалося забрати його душу!" При нападі: "Не варто було сюди приходити." "Ми — діти пустелі, північний вітер пробирає нас до кісток." Коли його здоров’я впало до критичної позначки: "Ні, не треба більше! Я сдаюся, сдаюся!" Відповіді на команди: Відмова вкрасти щось, або вбити невинного: "Навіть у каджитів є свої принципи. Ні." Вхід у меню команд: "Що тобі потрібно?" Згода: "Буде зроблено." Вихід з меню команд: "Це все?" Локації:

  • Захоплення гарними краєвидами: "В ім'я двох Місяців!"
  • Наближення до небезпечної зони: "Чимось бридко смердить."
  • Відкриття нордских руїн "Так... Норди любили будувати."
  • Відкриття двемерських руїн: "В ім'я Гриви! Місто двемерів! Все стоїть, а вже стільки тисяч років пройшло."
  • Відкриття печери: "Ми знашли печеру. Щось я не думаю, що там є теплий вогонь та дружелюбні обличчя."

Як компаньон Редагувати

Карджо - нетиповий каджит. Хоча від представників його народу очікуєш схильності до легкої броні і кинджалів, він віддає перевагу тяжкій броні, щиту, будь-якому одноручній зброї, а коли ворог далеко, то використовує стрілкову зброю, тому потрібно купити йому побільше стріл або болтів, тому що стріляє він часто. Сувоями користуватися не вміє, але активно використовує посохи, якщо вони є у нього. Спочатку носить стальний пластинчату броню.

Характеристики до максимального 30-го рівня:

  • Важка броня: 79;
  • Блокування: 57;
  • Одноручна зброя: 83;
  • Двуручна зброя: 36;
  • Стрільба: 62;
  • Злам замків: 20;
  • Кишенні крадіжки: 20;
  • Потайність: 25;
  • Алхімія: 20.

Примітки Редагувати

  • Може бути завербованим до Клинків.
  • Карджо — один из двох можливих супутників-каджитів. Другим є Дж'зарго, маг-учень з Колегії Вінтерхолда.
  • Він, як і будь-який каджит у грі, недоступний для шлюбу.
  • Якщо у діалозі запитати його про охорону каравану, він назве про Акарі чоловіком.
  • Якщо узяти Карджо з собою компаньоном, то можно буде забрати Місячний амулет з його інвентарю.

Баги Редагувати

  • Якщо в Карджо попали криком «Роззброення», то він не підніме свою зброю і треба буде шукати її самостійно.
  • Після вступу Карджо у ряди Клинків його шолом заміниться на шолом Клинків. При цьому старий шолом зникне, і ні в його інвентарі, ні в інвентарі Дельфіни, ні в якій скрині Храма Небесної гавані він не з'явится. Зникнуть навіть маски драконячих жерців.
  • Існує баг, що не дає Карджо використовувати здібність «Тихий кувирок».

Швидке переміщення, вихід/вхід у локацию, або завантаження раннього збереження вирішать цю проблему.

Випадкова вікі