FANDOM

Фалькс Каріус
Ref ID: FALX CARIUS
Капітан Фалькс Каріус.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 50
Здоров'я 600
Мана 188
Запас сил 100
Раса Імперець
Фракція Імперський легіон
Локація Форт Морозного метелика, Солстхейм

Фалькс Каріус (ориг. "Falx Carius") — персонаж у доповненні Bloodmoon до гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Pin-icon.png НотаткаПро Фалькса Каріуса у доповненні Dragonborn до гри The Elder Scrolls V: Skyrim читайте у статті Генерал Фалькс Каріус.

Біографія Редагувати

Фалькс Каріус - капітан Форту Морозного метелика на Солстхеймі. Займає посаду Лицаря-протектора в Імперському Легіоні. Знаходиться у своїх покоях у форті. Квести, що відносяться до Імперського Легіону, він не дає, але видає героєві перший квест головного сюжетної лінії Bloodmoon.

Згодом дає Нереваріну ще пару побічних квестів, після чого пропадає при атаці на форт. Ймовірно, Каріус був викрадений вовкулаками. У кінці сюжетної лінії Bloodmoon його можна зустріти під час полювання Хірсіна.

Квести Редагувати

Цікавинки Редагувати

Через двісті років стане відомо, що Каріус пережив полювання Хірсіна і піднявся у званні до генерала. А у 4Е 201 Ілдарі Саротріл необачно за допомогою чогось схожого на некромантію підніме з могили Генерала Фалькса Каріуса, котрий фактично будучи нежиттю і не сповна усвідомлюючи реальність буде намагатись знищити поселення данмерів Воронячу Скелю.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі