FANDOM

Кай Косадес
Ref ID: CAIUS COSADES
Caius.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 25
Здоров'я 201
Мана 118
Запас сил 310
Раса імперець
Фракція Балмора, Клинки, Вчителі навичок
Послуги Можна користуватися його будинком, спати на його ліжку. Також він вчить героя навичкам Рукопашного бою, Бою без обладунків і Красномовства.
Локація Балмора, Будинок Кая Косадеса
Квест Головний Квест (Morrowind)
Кай Косадес (ориг. "Caius Cosades") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
«Кай Косадес може здатися жалюгідним старим, але зовнішність оманлива. Деякі люди вже робили схожі помилки... більше їх немає з нами»
~ Він-Єдиний-Стоїть-Там

БіографіяРедагувати

Кай Косадес - головний майстер-шпигун ордену Клинків на Вварденфеллі. Саме до нього йде Нереварін після звільнення у Сейда Нін. Із реплік інших людей можна почути, що він просто старий скумоман. Але насправді це набагато складніша фігура. Коли герой дізнається про справжню професію Кая, той розповідає йому, що на острові діє ціла мережа імперських шпигунів і головний герой є її частиною. Він посилає Нереваріна виконувати різноманітні завдання і, за допомогою цього ж героя, проводить розслідування щодо діяльності Дагота Ура. Після зцілення героя від корпрусу Кай вирушає у Сироділ, аргументуючи це тим, що там почалися заворушення. Він залишає Нереваріна за головного і дарує деякі свої речі (а також залишає в спадок свою хатину).

За своїми поглядами, Кай підтримує Імперію і Храм. Спочатку він думає, що культ Нереваріна і новини про відродження Шостого Дому — повна маячня. Але після візиту майбутнього Нереваріна до інформаторів у Вівеку він починає менш скептично до цього ставитися. Втім, на повідомлення героя про його дивні сни він відповість як і будь-який інший персонаж — скаже, що це нісенітниця.

(СПОЙЛЕР: з ходом сюжету гравцю починають снитися дивні сни, про які він може повідомити майже кожному персонажу.)

Швидше за все, розповіді про його захоплення скумою і місячним цукром — правда, адже в його будинку можна знайти люльку із скумою. Як і більшість НІПів (НеІгрові Персонажі), Кай ніколи не виходить із свого будинку. Він відноситься до категорії "важливих персонажів", тобто його вбивство призведе до появи віконця про обірване майбутнє героя і беззмістовність подальшої гри у світі без головногу квесту.

Випадкова вікі