FANDOM

Йоррваскр (в ориг. Jorrvaskr) — будинок у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коди локації:

WhiterunJorrvaskr
WhiterunJorrvaskrBasement

ОписРедагувати

Йоррваскр — "медовий зал" Побратимів, був найпершою будівлею у місті Вайтран. Має два приміщення: Йоррваскр та Житлові приміщення Йоррваскру.

Мешканці Редагувати

Побратими: Кодлак Біловолосий, Ейла Мисливиця, Фаркас, Скйор, Вілкас, Н'яда Кам'яна Рука, Атіс, Рія, Торвар, Вігнар Сіра грива. Також тут можна знайти Брілла та Тільму Виснажену.

КвестиРедагувати

Так як ця будівля є центром Побратимів, майже всі квести цієї фракції видаються тут.

ЗовніРедагувати

Йоррваскр розташований на пагорбі у Вітряному районі міста, на схід від площі, де росте Златозелен. До будівлі ведуть сходи, на правому боці яких можна роздивитись тіньову мітку "Небезпека". Якщо не заходити всередину, а звернути ліворуч, то можна вийти на сходи до Небесної кузні, а праворуч від них потаєно вхід до так званої Нижньої кузні. З іншого боку медового залу - тренувальний майданчик. До нього є прямий вихід, перед ним — столик зі стільцями, де часом їдять деякі Побратими.

Будівля нагадує перевернутий кілем догори корабель. Художники гри поділились, що їх осяяла одного дня така нестандартна ідея.[1]

Всередині Редагувати

Зона Йоррваскр Редагувати

Незалежно від того, увійшли ви через двері з боку міста чи тренувального майданчика, одразу ж в очі впадуть великі бенкетні столи — за ними жителі цього місця найчастіше снідають. Ці столи розтавлені у формі літери П, оточуючи велике вогнище. З північного боку розміщена кімната, да сплять Брілл та Вігнар Сіра грива, і звідки нічого не варто брати, а з південного – зброярня Побратимів, де, зокрема, є і вітрина, де збирають уламки Вутрад (коли сокиру буде перековано, вітрина, природньо, спорожніє). Якщо ж від колекції зброї рушити до західної стіни, то швидко можна буде побачити сходи униз, до житлових помешкань.

Житлові приміщення Йоррваскру Редагувати

Ця частина будівлі розміщена під землею, а напівкруглі стелі посилюють подібність до погріба. Прямо напроти дверей — кімната новобранців, куди поселять і Довакіна, якщо він (вона) приєднається до Побратимів. Тут стоїть вісім ліжок, а сплять на них Атіс, Рія, Н’яда і Торвар. Якщо ж рушити по довгому коридору, то після стола з лавою буде два відгалуження, кожне з яких веде до двох кімнат. Те, що відходить на захід, веде до спалень Ейли та Скйора, те, що відгалужується на схід, приводить до кімнат Фаркаса та Вілкаса. Якщо ж піти по основному коридору до кінця, то він закінчиться покоями Кодлака Біловолосого — як Провісник, він має окремі кабінет та спальню.

Знахідки Редагувати

У Йоррваскрі сила-силенна корисних речей, а член фракції Побратимів може брати більшість із них безкарно.

  • Вази, кубки, тарілки, кухлі, а також їжа і напої на них – переважно овочі та нордський мед. Цей набір речей можна знайти чи не на кожній тумбочці чи столі. А ще тут повно солодких рулетів.
  • Книги, які підвищують навички:
    • "Розповідь Голґерда" (Важка броня) – на столику у тій зоні, де виставлена зброя, приміщення Йоррваскр;
    • "Пісня Грормира" (Дворучна зброя) – на столі, де лежить карта, у кабінеті Кодлака, зона Житлові приміщення;
    • "Урок стрільби з лука" (Стрільба) – у скрині, закритій замком рівня експерт, у кімнаті Ейли, Житлові приміщення.
  • Зброя, виставлена на стендах, не може бути взятою. Навіть не намагайтесь.
  • Наявні алхімічні інгредієнти: пухівка, паслін, смертодзвоник, болотна зірочка, яйце коруса, зуби крижаного духа, палець велетня, вогняна сіль і навіть серце даедра. Як не дивно, зовні приміщень нічого корисного не росте – видно, Побратими витоптали під час нескінченних тренувань.
  • Незвичайний камінь – у кімнаті Кодлака. Його можна брати сміливо, це не вважатиметься крадіжкою.
  • Інші дрібниці: книги, одяг та взуття, господарський реманент…

Всього тут з десяток скринь, більшість з них без замків.

Цікавинки Редагувати

  • Книга "Пісні повернення, ч. 7" має підзаголовок "Оповідь про Йоррваскр". У ній розповідається, що після перемоги під Саарталом П’ять Сотень Ісграмора розійшлися по Скайріму, несучи на руках свої кораблі. Одним із таких кораблів був "Йоррваскр", а капітаном його – Їк Річковий. Він і його команда прийшли на землі нинішнього володіння Вайтран, і побачили там Небесну кузню. Біля неї вони заснували "місто на березі Білої ріки", а корабель "став їхнім укриттям до кінця їхніх днів".
  • Все, що тут поновлюється, поновлюється за 10 днів.
  • Під час битви за Вайтран Йоррваскр замикається на ключ, а всі побратими ховаються всередині. (Винятком можуть бути Вігнар Сіра грива та Брілл.)

Галерея Редагувати

  1. Серія відеороликів «Behind the Wall: Creating The Elder Scrolls V: Skyrim»

Випадкова вікі