FANDOM

Йордіс Діва Меча
Ref ID: 000A2C95 Base ID: 000A2C8F
Йордіс Діва Меча.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 10-50
Здоров'я 205-673
Мана 50
Запас сил 80-212
Раса Норд
Фракція Соліт'юд_(Skyrim)|Соліт'юд (Skyrim)|Соліт'юд, хускарли, супутники, шлюб
Локація Соліт'юд, маєток «Високий шпиль»
Квест Перед бурею
Йордіс Діва Меча (ориг. "Jordis the Sword-Maiden") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Elements-icon.png Узагальнююча стаття:  «Хускарл».

Біографія Редагувати

Йордісхускарл Довакіна у Соліт'юді. Після того, як головний герой стане таном володіння Хаафінгар, вона оселиться у маєтку «Високий шпиль» в тому випадку, якщо він придбаний Довакіном. Як і всі хускарли, вона ніколи не спить. З нею можна вступити в шлюб.

Бій та навички Редагувати

Характеристики всіх хускарлів Довакіна однакові. Будь-який з них - класичний «танк», орієнтований на важкі обладунки і одноручну зброю зі щитом. Загальні особливості:

  • Будуть автоматично надягати обладунки з найбільшим показником броні, не звертаючи уваги на зачарування.
  • Будуть автоматично брати в руки зброю з найбільшою шкодою. Це означає, що поки ви не освоїте ковальську справу на достатньому рівні, щоб добре заточити що-небудь одноручне, не давайте їм "понести" двуручники - вони візьмуть його в руки, але будуть менш ефективні з ним через низький рівень відповідної навички, це стоcується і Грегора.
  • Луки, які ви їм дасте, використовувати не вміють і застосовують мисливський, який мають за замовчуванням, і якого не видно в інвентарі. У версії гри 1.9 замість цього мисливського лука можуть застосовувати такі видані вами луки: Нордський лук героя, Лук ізгоїв, Лук-бич мага, Гнучкий древній нордський лук, Чорний лук Голдура, Гнучкий фалмерський лук.
  • Якщо дати хускарлу 2 посоха руйнування — то буде використовувати їх з двох рук, ігноруючи ближній бій і лук.
  • Заклинань немає. Вміють самі себе лікувати, якщо покласти їм в інвентар лікувальне зілля.
  • Іноді самі підбирають посох убитого ворога.

Цікавинки Редагувати

Йордіс Діва Меча узріст.png

Йордіс у сталевому обладунку нордичного стилю

  • У найбільш ранній версії (1.0) гри Йордіс одягнена нетипово для хускарлів: замість сталевих обладунків, які носять усі хускарли, вона одягнена у сталевий пластинчатий обладунок.
    • У новіших версіях гри обладунок Йордіс стає звичайним сталевим обладунком.

Випадкова вікі