FANDOM

DB-LDB-R
Зі смертю тиші
Зі смертю тиші
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Волундруд
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Шепіти у темряві
Наступний квест Доки смерть не розлучить нас
Зі смертю тиші (ориг. "The Silence Has Been Broken") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Стадії квестуРедагувати

  1. Поговорити з Амоном Мотьером в Волундруді.
  2. Доставити Астрід лист і амулет.
  3. Показати амулет Делвіном Меллорі.
  4. Повернутися до Астрід з розпискою.

ПроходженняРедагувати

Астрід обдумала вашу розмову і дала добро на бесіду з Амоном Мотьером.

Ідіть в гробницю Волундруд (після прочитання записок Хеддіка про Волундруд, які знаходяться в самому Волундруді, почнеться побічний квест "Мовчання Мов"), що недалеко від Вайтрана.

Далеко забиратися не треба — Амон разом зі своїм охоронцем знаходиться буквально в сусідньому приміщенні недалеко від входу. Бретон скаже, що його замовлення не таке просте, але за нього ви отримаєте пристойну винагороду. Жертвою є сам Імператор Тамріеля Тіт Мід II. На доказ серйозності свого замовлення Амон надав лист і Амулет члена Ради Старійшин.

Несіть це до Астрід, яка не вирішує відразу дати відповідь, тому відправить вас в Ріфтен до Делвіна Меллорі для оцінки справжньої вартості амулета.

Pin-icon НотаткаЯкщо печатка на листі Амона Мотьера була зламана (читаючи його), перш ніж давати їй, Астрід буде дорікати Довакіну за нехлюйство. Репліка наступного квесту починатиметься з "Я впевнений, що ви вже знаєте з прочитаного листа ..."

Делвін знаходиться в таверні Щурячої Нори в нижньому ярусі міста. Делвін розповість, що такі амулети носять члени Ради Старійшин і просто так з ними не розлучаються. Купити амулет він погоджується і дає розписку для Астрід.

Випадкова вікі