FANDOM

Skull4 Зіпсована тінь
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Зіпсована тінь
LevelIcon PC×1(max=100)

Health-icon 30+(PC-1)×10 StaminaIcon 80+(PC-1)×5

Шкода Залежить від зброї
Душа Рівнева
Зіпсована тінь (ориг. "Corrupted Shade")нежить в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Зіпсовані тіні - особливий вид нежиті, з якими можна зіткнутися в оскверненому храмі Мерідії з квесту «Зоря світанку» і в Гробниці Валок з квесту «втрачена спадщина». Вони були створені магом - некромантом Малкораном, який прямо в святилищі цього Принца даедра влаштував лабораторію по «переробці» полеглих у громадянській війні солдатів в особисту безсмертну армію.

Зовні виглядають, як чорні скелети з палаючими червоним вогнем очницями, без нижніх кінцівок, левітуючи на клубах темряви, яка охоплює їх тіла. Одягнені в елементи обладунків солдатів Імперського Легіону та Плащів Бурі. Після смерті залишають останки привида - темна напівпрозора жижа. Обладунки з них зняти не можна, в останках виявляється лише зброя і кісткове борошно. Тіні досить сильний тип супротивника: їх рівень залежить від рівня персонажа (максимально 100). Пошкодження залежить від використовуваною ними зброї. Зустрічаються як лучники, так і бійці ближнього бою з одноручним і дворучним зброєю. Видають клацаючі звуки, характерні для скелетів.

Розмір душ тіней залежить від рівня персонажа. По озброєнню і зовні тіні можуть бути двох варіантів:

Тінь легіонера
Мечник0009CB62 Імперський меч
Лучник000E77DA Імперський лук
Тінь Брата Бурі
Мечник 0009CB63 Двуручна зброя
Лучник 000E77DB Мисливський лук

За мить до смерті Малкоран може закликати унікальний тип нежиті - свою тінь, - щоб помститися вбивці. Від інших вона відрізняється наявністю нижніх кінцівок (хоча теж левітує) і залишками згнилої мантії мага з капюшоном, замість броні. Тінь Малкорана володіє всім спектром заклинань покійного некроманта. Ось її характеристики:

Тінь Малкорана
ID LevelIcon Health-icon MagickaIcon
000EBE2E 7 — 40 175 — 500 180 — 450

В Dragonborn Редагувати

При встановці цього доповнення також можна зустріти ці створіння. Вони мешкають на Солстеймі в гробниці Валок. Вони значно слабкіші за своїх скайрімських аналогів, і всі мають крихітну душу.

Характеристики:

IDLevelIconHealth-iconStaminaIconЗброя
XX026373130 80

Древній нордський меч або сокира (звичайний чи хороший)

Баги Редагувати

Тіло Малкорана можна підняти заклинанням школи магії «Чаклунство (Skyrim)» - «Мертвий трел». Після цього можна стати свідком кумедної сцени - бій між тілом і Тінню Малкорана. Причому, якщо тінь переможе трела, то з'явиться ще одна Тінь Малкорана. Піднімаючи і вбиваючи труп Малкорана можна отримати нескінченну кількість Тіней Малкорана. Pin-icon НотаткаЗ цієї причини Малкоран є хорошим кандидатом у мертві трели, адже після його загибелі ворогам доведеться розбиратися і з його Тінню. Та й сам Малкоран досить сильний маг. Єдиний, але великий мінус - тіло Малкорана не можна надовго залишати навіть в безпечних локаціях, воно зникне...

Випадкова вікі