FANDOM

Skull4 Зіпсована тінь
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Зіпсована тінь
LevelIcon PC×1(max=100)

Health-icon 30+(PC-1)×10 StaminaIcon 80+(PC-1)×5

Шкода Залежить від зброї
Душа Рівнева
Зіпсована тінь (ориг. "Corrupted Shade")нежить в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Зіпсовані тіні — особливий вид нежиті, з якими можна зіткнутися в оскверненому храмі Меридії під час квесту «Благословляється на світанок» і в Гробниці Валок по квесту «Втрачена спадщина». Вони були створені магом-некромантом Малкораном, який прямо в святилищі цієї Княгині даедра влаштував лабораторію по «переробці» полеглих у громадянській війні солдатів в особисту безсмертну армію.

Зовні виглядають, як чорні скелети з палаючими червоним вогнем очницями, без нижніх кінцівок, левітуючи на клубах темряви, яка охоплює їх тіла. Одягнені в елементи обладунків солдатів Імперського Легіону та Плащів Бурі. Після смерті залишають рештки примари — темну напівпрозору купку субстанції, схожої на холодець. Обладунки з них зняти не можна, в останках виявляється лише зброя і кісткове борошно. Тіні досить сильний тип супротивника: їх рівень залежить від рівня персонажа (максимально 100). Пошкодження залежить від зброї, що вони використовують: зустрічаються як лучники, так і бійці ближнього бою з одноручною і дворучною зброєю. Видають клацаючі звуки, характерні для скелетів.

Розмір душ тіней залежить від рівня персонажа. По озброєнню і зовні тіні можуть бути двох варіантів:

Тінь легіонера
Мечник0009CB62 Імперський меч
Лучник000E77DA Імперський лук
Тінь Плаща Бурі
Мечник 0009CB63 Дворучна зброя
Лучник 000E77DB Мисливський лук

За мить до смерті Малкоран може закликати унікальний тип нежиті — свою тінь, щоб помститися вбивці. Від інших вона відрізняється наявністю нижніх кінцівок (хоча теж левітує) і залишками згнилої мантії мага з капюшоном, замість броні. Тінь Малкорана володіє всім спектром заклинань покійного некроманта. Ось її характеристики:

Тінь Малкорана
ID LevelIcon Health-icon MagickaIcon
000EBE2E 7 — 40 175 — 500 180 — 450

В Dragonborn Редагувати

При проходженні цього доповнення також можна зустріти ці створіння. Вони мешкають на Солстхеймі в гробниці Валок. Вони значно слабкіші за своїх скайрімських аналогів, і всі мають крихітну душу.

Характеристики:

IDLevelIconHealth-iconStaminaIconЗброя
XX026373130 80

Давній нордський меч або сокира (звичайні чи ліпші)

У Legends Редагувати

У картковій грі The Elder Scrolls: Legends Heroes of Skyrim також з’являється ця істота. Докладніше у статті Зіпсована тінь.

Баги Редагувати

Тіло Малкорана можна підняти заклинанням школи магії «Чаклунство (Skyrim)» «Мертвий трел». Після цього можна стати свідком кумедної сцени: бою між тілом і Тінню Малкорана. Причому, якщо тінь переможе трела, то з'явиться ще одна Тінь Малкорана. Піднімаючи і вбиваючи труп Малкорана можна отримати нескінченну кількість Тіней Малкорана. Pin-icon НотаткаЗ цієї причини Малкоран є хорошим кандидатом у мертві трели, адже після його загибелі ворогам доведеться розбиратися і з його Тінню. Та й сам Малкоран досить сильний маг. Єдиний, але великий мінус: тіло Малкорана не можна надовго залишати навіть в безпечних локаціях, воно зникне…