FANDOM

DaedraIcon Зоря Азури
ID: 00063B27
Зоря Азури (Skyrim)
Вага: 0 Ціна: 1000 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Чорна Зоря

DaedraIcon Зоря Азури
ID: 00000193
Зоря Азури (Oblivion)
Вага: 0,7 Ціна: 2500 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Азура

DaedraIcon Зоря Азури
ID: MISC_SOULGEM_AZURA
Зоря Азури (Morrowind)
Вага: 2 Ціна: 5000 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Статуя Азури

DaedraIcon Зоря Азури
Зоря Азури (Daggerfall)
Вага: 0.25 Ціна: 0 Gold Skyrim

Зоря Азури (ориг. Azura's Star) — даедричний артефакт в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Зоря Азури — мабуть, найвідоміший у всьому Тамріелі артефакт, створений Азурою. Він є багаторазовим каменем душ. У Зорю можна поміщати лише білі душі, такі, що належать нижчим створінням. Магія Азури не дозволяє чорним душам проникнути всередину. Душа будь-якої нижчої істоти буде захоплена за умови, що на істоту перед смертю було накладено заклинання «Захоплення душ», і Зоря була порожня. Зоря Азури здатна пропустити крізь себе скільки завгодно багато душ.

У The Elder Scrolls II: Daggerfall Редагувати

У даній грі серії Зоря Азури представлена як амулет, що є одночасно і багаторазовим каменем душ. Принцип її використанні такий: якщо амулет екіпірований, він поглине душу вмираючої істоти без заклинання «Захват душ», якщо він знятий і лежить в інвентарі, спочатку потрібно застосувати чари.

21 числа, місяця Першого зерна, в Хогітум, всі жерці темних ельфів закликають Даедричну Княгиню Азуру, щоб отримати її поради і заступництво. Щоб добитися її розташування і отримати у винагороду Зорю, потрібно виконати її волю — знайти і покарати отруйника коронованої особи.

У The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

Азура обдарує Нереваріна Зорею, якщо він перешкодить слугам Шеогората порушити самотність жриці богині. Цей артефакт — справжня знахідка для всіх, хто має справу з магічними речами, дозволяючи не витрачати гроші на одноразові камені душ.

Примітки Редагувати

  • Зоря Азури — єдиний камінь душ, здатний вміщати душі Вівека і Альмалексії.
  • Порожня Зоря коштує 5000 септимів, заповнена — 5000 помножено на величину душі. Зоря з душею Альмалексії (душа 1500 — найбільша в грі) коштуватиме 7 500 000 золотих!
  • При допомозі Construction Set в ресурсах гри можна знайти іншу Зорю. У неї така ж модель, але це не камінь душ, а зброя — метальна зоря з утратою 1–5 одиниць. ID цього предмету: azura_star_unique.

Баги Редагувати

  • При використанні каменю душ для зачарування предметів гра видає напис на зразок «Ваш камінь душ зламався». Таке ж повідомлення може з'явитися і при використанні Зорі Азури, хоча цей даедричний артефакт майже неможливо зламати. Не варто звертати увагу на цей маленький баг.

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

У даній грі серії Зоря Азури — один з корисних артефактів, нарівні з Скелетним Ключем. Отримавши Зорю, можна забути про необхідність платити за перезарядку зачарованої зброї і дістати можливість накладати на предмети дійсно могутні чари. Також володіння артефактом — ключ до швидкого розвитку таких навичок, як «Містицизм» і «Чаклунство».

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо Зірка Азури з якої-небудь причини була загублена, то можна звернутися до жерця в святилищі Азури. Побурчавши, що герой проявляє таку безпечність, він поверне артефакт і порадить надалі не губити.
  • Якщо у ході квесту «Кров даедра» віддати Зорю Азури Мартіну, він скаже: «Ох, Зоря Азури. Легенди не перебільшують її красоту».
  • Меч Умбра зі своїми чарами захоплення душ переможених ворогів ідеально доповнює Зорю.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

У даній грі серії Зорю Азури можна побачити у трьох варіантах: Зламана, Чорна і Звичайна. При цьому Чорна Зоря може містити душі вищих створінь, а звичайна нічим, окрім зовнішнього вигляду, не відрізняється від її варіантів у останніх іграх серії. Якою буде відновлена зірка, залежить від вибору Довакіна.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • У книзі «Листування Карвіка і Конінга» розповідається цікава історія, як приблизно в 411–412 роках, тобто між подіями Daggerfall і Morrowind, цей артефакт шукали Карвік і Конінг — два авантюристи. Справа закінчилася обманом, викриттям і смертю.