FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Зомбі».
Skull4.png Зомбі
ID: ЗОМБІ: 00099925 0003F138 0003F136 000474FF

ЗОМБІ БЕЗ ГОЛОВИ: 00047500 00047501 00047502 00047503

Zombie Oblivion Full.png
Рівень 1-14+

Здоров'я/міцність 80-340 Магія 20 Запас сил 165

Шкода 5
Душа Маленька
Зомбі (ориг. "Zombie")нежить в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Зомбі — нежить, що зустрічається практично по всьому Сироділу. Це не складний супротивник, але недосвідченим і низькорівневим гравцям може полоскотати нерви. Найчастіше їх можна зустріти в айлейдських руїнах, покинутих фортах та інших підземеллях.

Походження зомбі зрозуміле навіть новачкам у Сироділі. Це труп, якого оживили за допомогою магії. При вбивстві цих істот можна відрізати шмат їхньої плоті. Мертва плоть — поширений алхімічний інгредієнт.

ТактикаРедагувати

Для досвідчених авантюристів зомбі не становитиме загрози, але для новачків може виявитися нелегким супротивником. Тактика бою з цими мерцями проста, як п'ять копійок: зомбі мають велику вразливість до вогню, тому їх можна просто закидати вогняними заклинаннями; якщо ж у вас закінчилася мана, то вам допоможе ще одна здатність цих істот: вони мають специфічну тактику бою. Зомбі підбігають до жертви, довго замахуються (цей момент можна використати для нанесення удару) і неслабко б'ють. Коли ж мертвець замахується, то він стоїть на одному місці. Тому цю їх особливість можна використати, щоб відійти від зомбі та ухилитись від удару.

Висновок: потрібно триматися від зомбі подалі, бити їх магією або стріляти з лука. Якщо у вас закінчилися мана чи стріли, то чекайте наближення зомбі. Коли він замахнеться, бийте його і тікайте. Якщо втікати нікуди — використовуйте щит.

Види зомбіРедагувати

Характеристики зомбі
Вид ID ХП Атака Душа
Звичайний зомбі 00025E6E

00025E5E
00025E55
00025E4F
000C8BD3

80 10 одиниць шкоди в ближньому бою, без зброї Мала
Безголовий зомбі 00025E4E

00025E6F
00025E4D
00025E4C
000C8C2C

175 27 одиниць шкоди в ближньому бою, без зброї Середня
Жахливий зомбі 0009851B

0009F955
0009F956
0009F957

340 38 одиниць шкоди в ближньому бою, без зброї; відновлює здоров'я із швидкістю 5 од/сек. Велика

ЦікавинкиРедагувати

Дядько ЛеоРедагувати

Дядя Лео.jpg

Дядько Лео

Це іменний зомбі, що живе у будинку М'юрін у Нью-Шеоті. Він цілими днями ходить по будинку і неагресивний. Але якщо протагоніст вдарить його, він зможе дати здачі. За словами М'юрін, Дядько Лео почуває себе погано, бо нещодавно втратив руку.

Інші цікавинкиРедагувати

  • Із тіл зомбі, яких треба вбити під час квесту "Рекомендація від Скінграду", можна взяти також кісткове борошно.
  • Також є ще кілька видів унікальних зомбі: Зомбі Мотт’єр (три види) і Зомбі Вартовий.
  • На початку гри, у імперському підземеллі, можна побачити цікаву сценку. Щури тікатимуть від чогось, а коли з-за рогу вигляне зомбі, вони розвернуться (якщо недалеко відбігли) і атакують його. Самі щури не впораються, тому легше допомогти їм вбити зомбі, а вже потім відправляти вслід за ним щурів (щури — набагато легші супротивники ніж зомбі).
  • У самій грі можна зустріти різні моделі зомбі: з однією рукою і двома. За характеристиками вони не відрізняються.

ПриміткиРедагувати

Деяка інформація була взята з сайту UESP.

Випадкова вікі