FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Істоти (Arena)».
Skull4 Зомбі
ArenaZombie

Health-icon 70-90

Шкода 5-30
Зомбі (ориг. "Zombie")нежить в грі The Elder Scrolls: Arena.

Опис Редагувати

Зомбі — підняті некромантами рештки мертвих гуманоїдів, які зазвичай використовуються магами для охорони. Вони виглядають як сіруваті трупи, одягнуті в лахміття. Ця нежить зустрічається в підземеллях і склепах, атакують будь-кого, хто входить в їх лігво. Зомбі можна визначити за їх стогоном — найтихіший з усієї нежиті.

Цей вид нежиті особливо небезпечний хворобами, які розносить. Вони спричиняють гниття і розкладання організму жертви, що повільно, але впевнено зменшує її здоров'я, зрештою вбиваючи. Але ця смерть не остаточна: під дією вірусу зомбі жертва змінюється і стає одним з них. За вбивство зомбі можна отримати 2500 очок досвіду. Як супротивник не становить великої загрози, але через імовірність підчепити хворобу рекомендуються дистанційні атаки.

Зомбі типовий середній суперник: досить небезпечний на низьких рівнях, але становить мізерну небезпеку на більш високих рівнях. Зомбі наносить велику шкоду на близькій відстані, проте вони не мають жодних далекобійних атак.

Характеристики Редагувати

Атрибути
Сила 70
Інтелект 30
Сила волі 70
Спритність 75
Швидкість 40
Витривалість 50
Індивідуальність 20
Удача 50

Зомбі (Arena)

Випадкова вікі