FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони (Skyrim)».
DragonIcon Змієподібний дракон
ID: XX036134
Змієподібний дракон 1
LevelIcon 58

Health-icon 3565 MagickaIcon 150 StaminaIcon 290

Шкода 150
Душа Душа дракона
Змієподібний дракон (ориг. "Serpentine Dragon")дракон в грі The Elder Scrolls V: Dragonborn.

ОписРедагувати

Вид драконів, що зустрічається тільки на острові Солстхейм і має свій, унікальний зовнішній вигляд: блідо-синє забарвлення, довгий череп, форма якого нагадує зміїний (що виправдовує їх назву), гладку шкіру і величезні нижні щелепи, що доповнюються особливою формою гребеня, що йде уздовж спини. Також варто відзначити промальовування крил і луску на їх перетинках.

Змієподібні дракони — найбільші з драконів, які коли-небудь зустрічалися в Тамріелі, однак, в іншому вони поступаються червоним і легендарним. З одним із представників цього виду на ім'я Саротар пов'язана нова сюжетна лінія в The Elder Scrolls V: Dragonborn у вимірі Хермеуса Мора.

ПриміткиРедагувати

  • Вони нагадують «назгульских вивернів» з кінотрилогії «Володар Перснів». 
  • Незважаючи на зовсім іншу форму голови, після поглинання душі від них залишається такий же скелет, як і від інших драконів. 
  • Якщо гравець ще не досяг 58 рівня, то єдиним змієподібним драконом у всій грі буде Саротар.

Випадкова вікі