FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Злокрис».
StromcloakCamp.svg Злокрис
ID: 00023AB7
Skeever
LevelIcon 1

Health-icon 15 MagickaIcon 0 StaminaIcon 15

Шкода 5-7
Душа Крихітна
Злокрис (ориг. "Skeever")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Ці щуроподібні істоти часто зустрічаються в підземеллях, шахтах, печерах і катакомбах, а також на відкритому просторі. Один злокрис - неважкий супротивник, але в групі вони є небезпекою для гравців невисокого рівня тому, що використовують тактику обходу з боків і тилу. Злокриса легко вбити будь якою зброєю або магією. Гарний удар по злокрисові буквально підкидає його в повітря.

Ця тварина є переносником таких хвороб, як Атаксія і Кам'яна подагра.

Корпул Віній, господар таверни "Усміхнений пацюк" в Соліт’юді розповідає, що у нього в дитинстві злокрис (на честь якого і названа таверна) був хатньою тваринкою і що злокриси раніше були менші в розмірах і менш агресивні.

У підвалах Медоварні Хоннінга за квестом "Неправильний мед" можна зустріти особливий вид злокрисів, більших і сильніших за звичайних.

В таборах фалмерів, велетнів, і деяких інших місцях можна знайти злокриса, насадженого на рожен над полум'ям.

За наявності аддону Hearthfire ваша дитина може привети додому злокриса і залишити в якості домашньої тваринки. Також можуть з'являтися в підвалі невеличкою стаєю, при цьому всі персонажі в цьому домі будуть говорити, що чули в підвалі дивні звуки.

Трофеї Редагувати

  • З мертвого злокриса можна взяти його хвіст (алхімічний інгрідієнт)
  • Із смаженого злокриса хвіст взяти не вийде. Але можна взяти їжу і алхімічний інгрідієнт - його смажену шкіру.
  • При його вбивстві існує можливість наповнити Крихітний камінь душ.
  • Є імовірність знайти в мертвому тілі злокриса навіть дорогоцінне каміння чи перстень.

Також дивіться Редагувати

Випадкова вікі