FANDOM

Зено Фауст
Зено Фауст.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 40
Здоров'я 334
Мана 166
Запас сил 353
Раса Імперець
Фракція Імперський легіон, торгівець
Локація Форт Інійового Метелика
Зено Фауст (ориг. "Zeno Faustus") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Bloodmoon.

Біографія Редагувати

Коваль Форту Інійового Метелика, що працює в Арсеналі. Як і багато ковалів, він надає послуги з ремонту і торгує зброєю і обладунками. Вибір у нього небагатий — залізна і сталева зброя, декілька срібних виробів, та зате в необмеженій кількості. Також продає залізні арбалетні болти, сталеві болти і метальні зірки, в необмеженій кількості, партіями по 200 штук.

Зено Фауст буде свідком в розслідуванні розкрадання зброї зі складів форту. Йому вдалося підслухати, що крадене добро зберігається у Печерах Гандрунг, де герой з помічником і знайдуть лігво контрабандистів.

Примітки Редагувати

  • Якщо ви не почали квест «Безлади у Форті Інійового Метелика» і не пригостили кого-небудь випивкою, Зено з вами не торгуватиме.
  • Якщо у Вас у помічниках Саенус Люсіус, Зено погодиться розповісти про злодіїв зброї при відношенні в 60 п. Гаею Арторію він недолюбляє, тому доведеться умовляти його до 80 п. Домовленості подіють швидше, якщо у попередньому квесті "налити келих" йому самому.

Випадкова вікі