FANDOM

Звірораси (бетмери) — загальна назва різних звіроподібних рас Тамріеля.

ОписРедагувати

Впадають у око їх різкі відмінності від людей та ельфів, наприклад, інша скелетна будова і внутрішні процеси (у цьому вони іноді навіть між собою не схожі). І хоч чутки про можливість потомства між людьми і звірорасами існують, але вони не були перевірені і вважаються лише міфом, як і потомство людей і даедра. Звіролюди відрізняються широкою палітрою віддінків шкіри, можуть бути вкриті ще й лускою чи хутром, мають специфічну будову організму, у тому числі і внутрішніх систем та органів. Також вони не є підвидом однієї загальної раси, як люди і мери. Ось, наприклад, є каджити та аргоніанці, що зовсім не схожі між собою. Також є ще хіст — раса мислячих дерев. Ніякої офіційної інформації про тривалість життя звірорас немає.

Через фізіологічні відмінності звіролюдей століттями вважали другосортними істотами, їх перетворювали на рабів, над ними насміхалися, застосовували насильство, тощо. З цих та багатьох інших причин ці відторгнуті суспільством звіролюди ставали та й зараз стають контрабандистами наркотичної речовини — скуми та просто злочинцями.

ЕтимологіяРедагувати

Термін «звіролюдина» має синонім: «бетмер», що перекладається з альдмерису як «Звірячий ельф», де «бет» — префікс, що означає «звір», а «мер» — загальний суфікс назв всіх ельфійських рас. Але за причинами відсутності доказів причетності звірорас до ельфів цю назву не вживають.

ПоходженняРедагувати

Вварденфелльский вчений Окан-Шей висунув теорію, що бетмери були корінними жителями Тамріеля. Кожна звірораса розповідає різні історії про ельфійську еру та про часи до вторгнення людей і мерів.

Витоки звіролюдей, на відміну від мерів і людей, залежать від раси і до кінця не вивчені. Хоча звіролюди, можливо, й були першими жителями Тамріеля, вони не вели письмових хронік до Імперії Септімів, що робить ще важчим визначення того, як довго живуть звірораси на Тамріелі.

Список звірорасРедагувати

  • Аргоніанці — рептилоїди, жителі провінції Аргонія. За своїм побутом нагадують індіанців Майя.
  • Каджити — «люди-коти», населення провінції Ельсвейр. Культура близька до циганської. В оригінальній англомовній версії гри The Elder Scrolls V: Skyrim говорять з іспанським акцентом. У Тамріелі ходять чутки про причетність альтмерів до появи цієї звірораси.
  • Гобліни — маленькі гуманоїди, що широко розповсюджені по всьому Нірну, в Сироділі вони навіть створили свої племена і заселели багато печер, а альтмери і цаескі тримають їх в рабстві. Суспільство гоблінів має зачатки племінного ладу.
  • Слоади — на протязі тисячолітть ці неповороткі істоти, відомі своєю майстерністю у некромантії, тероризували альтмерів, викликаючи морських чудовиськ біля берегів та беручи в облогу Скайвотч. Говорять, що вони вміють створювати дирижаблі і живуть на континенті Трас.
  • Гіганти — раса величезних гуманоїдів, що живуть на сніжних пустках Скайріма і Хай Року.
  • Дракони — нерші жителі Нірну. Створені особисто Акатошем. Раса рептилій родом, начеб-то, з Акавіру. Колись вони були розповсюджені в Тамріелі. Не дивлячись на зовнішній вигляд вони відомі як розумом та мудрістю, так і некеруємою люттю.
  • Німфи — таємничі та рідкісні істоти, що живуть на Тамріелі. Імовірніше за все, всі вони жіночої статі і виглядають як гарні, голі жінки, що підтримують популяцію завдяки можливості спаровуватися з чоловіками всіх рас.
  • Імга — народ Великих мавп, що живуть в імператорській провінції Валенвуду. Вони вважають альтмерів богами з Саммерсетського архіпелагу, у деяких Імга це заходить настільки далеко, що вони починають голити тіло і втирати в шкіру порошок, щоб імітувати зовнішність кумирів.
  • Лілмотііт — раса розумних лисиць, яка колись населяла Аргонію. Вони жили племенами і, можливо, були пов'язані з ельсвейрськими каджитами.
  • Танг Мо — раса людей-мавп з континенту Акавір.
  • Ка По'Тун — раса людей-тигрів з Акавіру.
  • Цаескі — раса змій-людей з материка Акавір.
  • Камаль — раса снігових демонів континенту Акавір.
Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі