FANDOM

DGV-LDG-R
За межею смерті
ID: DLC1VQ05
Каїрн Душ
Каїрн Душ
Огляд
Умови 13 рівень
Квестодавець Серана
Фракція Клан Волкіхар, Вартові світанку
Локація Каїрн Душ, Могильник
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест В гонитві за луною
Наступний квест В пошуках розкриття
За межею смерті (ориг. "Beyond Death") — квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Коротке проходження Редагувати

  1. Знайти Валеріку;
  2. Поговорити з Валерікою;
  3. Вбити наглядачів Могильника;
  4. Поговорити з Валерікою;
  5. Йти за Валерікою;
  6. Здобути перемогу над Дюрневіром;
  7. Поговорити з Валерікою;
  8. Слідувати за Валерікою;
  9. Роздобути Стародавній сувій;
  10. Поговорити з Валерікою;
  11. Повернутися в Нірн.

Проходження Редагувати

Каїрн душ Редагувати

Після того, як Довакін в компанії Серани опиниться в Каїрні душ, слід відправитися прямо по дорозі до маркера, попутно відбиваючись від туманних, лютих і кістяних мерців. Коли головний герой підійде до цілі, а саме до магічного бар'єру, Серана покличе свою матір і почнеться розмова.

Pin-icon Приміткане варто поспішати обстежити весь Каїрн відразу. Згодом туди можна повернутися необмежену кількість разів.

Валеріка Редагувати

Після розмови з донькою Валеріка пояснить Довакіну все, що відбувається. Також вона скаже, що зберегла Стародавній сувій, однак магічний бар'єр утримує її в руїнах. Щоб відключити бар'єр, необхідно знищити трьох наглядачів Могильника, чим і доведеться зайнятися Дракононарожденому.

Наглядачі Редагувати

Наглядачів легко знайти, орієнтуючись на маркерам завдання. Лише один з них буде на вершині вежі. Необхідно стрибнути у фіолетовий колодязь душ, який переміщує головного героя наверх.

Pin-icon Примітканаглядача на вежі легко вбити, скинувши його вниз Криком «Безжальна сила».

Сувій Редагувати

Після повернення до Валеріки з'ясується, що бар'єр вже зник. Головному герою разом з Сераною та її матір'ю належить відправитися в Могильник. Там чекає чергова загроза — дракон-нежить Дюрневір. Після перемоги над драконом Валеріка відкриє скриню зі Стародавнім сувоєм.

Зворотний шлях Редагувати

На виході з Могильника героїв зустріне ожилий Дюрневір. Проте цього разу він не проявить агресії і привітає Довакіна як переможця. В знак поваги він навчить головного героя Крику «Виклик Дюрневіра» і попросить допомоги у Довакіна для повернення в Нірн. Для цього потрібно всього лише пройти в портал і повернутися у Скайрім, після чого використати Крик «Виклик Дюрневіра». Після чого Дюрневір з'явиться перед Довакіном і навчить його першому слову Крику «Розрив душі», а при двох наступних закликах Дюрневір навчить Довакіна іншим словами цього Крику.

Відразу після повернення в лабораторію Валеріки через портал квест «За межею смерті» завершиться.

Pin-icon Приміткатепер можна здійснювати швидку подорож з балкона лабораторії замість того, щоб йти назад через всі коридори.

Повернення душіРедагувати

Якщо Довакін вирішив не ставати вампіром, щоб пройти в Каїрн душ, а дозволив Серані захопити частину своєї душі, то після вбивства Дюрневіра в Могильнику можна поговорити з Валерікою про повернення частини душі назад. Після розмови відкриється квест в розділі «Різне», суть якого полягатиме в поверненні каменю душ з частиною душі Довакіна. Сам камінь буде знаходитися у фортеці неподалік. Ця фортеця охороняється кістяними воїнами. Після того, як Довакін забере камінь душ, квест буде виконано; активний ефект «Ослаблена душа» зніметься, і показники здоров'я, магії і запасу сил Довакіна повернуться до колишнього рівня. Надалі гравець може відвідувати Каїрн душ без появи негативного ефекту.

Камінь з частиною душі Довакіна може бути знайдений у процесі дослідження Каїрну душ. У цьому випадку ефект «Ослаблена душа» знімається без виникнення стороннього квесту. Тоді відповідного рядка в діалозі з Валерікою вже не буде.

Pin-icon ПриміткаПеред відвідуванням фортеці бажано запастися стручками душ, так як прямо над каменем душ буде висіти кристал, який висмоктує здоров'я гравця. Також поруч з такими кристалами можна застосовувати крик «Безтілесність».

Баги Редагувати

  • Квест може стати нездійсненним, якщо Валерика не розпочне діалог, після першої зустрічі поряд з Могильником.
    • Рішення (PC):
      • використовувати консольну команду tcl, щоб пройти крізь бар'єр;
      • клацнути правою кнопкою миші по дверях Могильника і відкрити її, використавши команду unlock.
      • вбити Дюрневіра, що змусить квест піти далі, як і годиться.
  • XBOX: Валеріка може пройти тільки півдороги, потім повернутися назад, роблячи квест нездійсненним. Через це не можна отримати досягнення.
  • Валеріка і Серана можуть застрягти після діалогу перед входом в Могильник. Дюрневіра можна вбити, але вампірки не увійдуть в Могильник, що робить квест нездійсненним.
    • Рішення (PC): перебуваючи в Могильнику, ввести в консолі:
      • prid XX003B8E
      • moveto player — це перемістить Валеріку в Могильник прямо перед головним героєм.
      • prid XX002B74
      • moveto player — це перемістить Серану в Могильник прямо перед головним героєм. Після цього квест піде як годиться.
  • Якщо вилікувати вампіризм головного героя після того, як той покине Каїрн душ, то можливості повернутися туди більше не буде. Також є шанс, що Серана більше не запропонує Довакіну стати вампіром або звільнити частини його душі з Каїрну.
    • Рішення (PC): використовувати консольну команду tcl, після чого головний герой зможе «пролетіти» до порталу.

Випадкова вікі