FANDOM

Лист.png Записки Галура Рітарі
ID: BK_GALUR_RITHARI'S_PAPERS
Letter Morr 01.jpg
Вага: 0.0 Ціна: 0 Gold Skyrim.png
Пов'язаний квест:
Ліки від вампіризма, Записки Галура Рітарі
Записки Галура Рітарі (Galur Rithari's Papers) — записка, квестовий предмет в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

Текст Редагувати

Я здався своєму ворогові, оскільки у мене не було шансів. Він був одягнений як джентльмен, тому я сподівався на гідне відношення. Замість цього я став жертвою монстра, що п'є кров.

Присоромлений своїм падінням, у відчаї від свого положення, я пасивно вливався в ряди клану Аунда. Я не полював на людей, тільки на тварин, і прагнув триматися чимдалі від інших членів клану; проте, всяку надію я втратив і жив, як тварюка.

Увесь час згадуючи про своє минуле життя, я один раз все ж прийшов на місце своєї служби в Бал Урі, сподіваючись хоч якось розплатитися за вчинені злочини. Я хотів почати полювання на цих монстрів або загинути від їх же рук. І саме в Бал Урі, у вівтаря, розташованого глибоко в печерах під святим джерелом, я звернувся до Повелителя Бід, Молаг Бала. Я був здивований і страшно зляканий, коли Молаг Бал, або хтось з його слуг, запропонував мені вилікуватися від вампіризму в обмін за послугу. Я розумів, що душі моїй не врятуватися, якщо я не вилікуюся, тому погодився.

[Рітарі розшукав проклятий камінь душ глибоко в печері на північних схилах Дагот Ура і відніс його Молаг Балу в Бал Ур.]

Я помістив камінь в чашу перед вівтарем і відразу ж відчув непереносимий біль і жах, який важко передати словами. Мені здавалося, що мене ріжуть на дрібні шматочки тисячі гострих кинджалів. Я опритомнів перед вівтарем. Подивившись у своє віддзеркалення на клинку свого меча, я не побачив у ньому більше вампіра з іклами і порожніми очима.

Квести Редагувати

Випадкова вікі