FANDOM

Замок Волкіхар
Замок Волкіхар
Карта
Замок Волкіхар мапа
Плани

Замок Волкіхар план Перший поверх

Зони Перший поверх
Істоти Гармр, Ку-Сіт, Ґаргулья, Кістяний яструб
Персонажі Вампірський клан Волкіхар
Квести Кровні пута
Замок Волкіхар — локація у грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.
  • Код локації:

DLC1VampireCastleGuildhall - Фортеця
DLC1VampireCastleBossRoom - Собор
DLC1VampireCastleDungeon01 - Підземелля
DLC1VampireCastleDungeon02 - Руїни
DLC1VampireCastleZCell1 - Північна Башта
DLC1VampireCastleZCell2 - Східна Башта

«Тому, хто ризикне проникнути всередину замку Волкіхар, варто десять разів подумати, щоб згодом не пошкодувати про своє рішення! Дорога поведе його безкінечними лабіринтами сходів і напівзруйнованих залів, темними і сирими підземеллями. У замку панує вічна темрява, лише рідкий промінчики світла пробиваються крізь розколини у стінах, приносячи з собою завиваючий вітер. Або це виє не вітер? Купи кісток біліють крізь тонкі брижі води підземних водостоків, раптово спалахують вогні в масляних лампах, з шерехом розлітаються вугільно-чорні тіні. Вперед, вперед, Вартовий світанку, вгору, крізь таємниці замку що Вічно Живуть, в невідомість.»

ОписРедагувати

Це фортеця вампірів клану Волкіхар. Замок належить голові клану по імені Харкон. Волкіхарські вампіри - представники одного з самих найдавніших кланів, відрізняються яскраво червоними очима. Ватажки цього клану вміють приймати форму лордів-вампірів. В замку можна взяти в супутники гончу смерті (Ку-Сіт або Гармр), можна напитися крові — в підвалі купа «вампірської худоби», а в обідній залі —  еліксири крові. Іноді у замку можна зустріти розвідників Варти світанку.

Якщо ви вилікуєтеся від вампіризму після проходження сюжетної лінії за вампірів, то більше не зможете поспілкуватися з мешканцями замку, а також потрапити в Каїрн душ.

Інтер'єрРедагувати

Перший ярусРедагувати

При вході в замок ви потрапляєте до бенкетного залу, де протягом доби бувають практично всі члени клану. Столи ломляться від їжі, в якості якої виступають людські останки і навіть пара цілих трупів. Алхіміки зможуть регулярно поповнювати тут запаси людського м'яса.

Направо із залу три виходи. Перший приведе вас в ковальню, поєднану з тренувальним залом, де можна знайти коваля і торговку зброєю — Хестлу, а також Фурі, головну вбивцю клану. Другий — в кімнату з Гематитовою чашею. Третій — в кухню і далі в підвал, де знаходяться загони для «худоби».

Ліворуч всього одні двері, що ведуть в алхімічну лабораторію замку. Там можна знайти алхіміка клану Ферана Садрі і його учня Ронта. З ними обома також можна торгувати. З лабораторії можна піднятися на другий ярус замку, де розташована виставка цінностей і бібліотека. Також тут є прохід в загальну спальню, з якої також можна потрапити на другий ярус. Наприкінці обіднього залу також є сходи наверх.

Другий ярусРедагувати

З вузлового приміщення, куди можна дістатися з головного залу, через лабораторію або через спальню, можна також потрапити:

  •  У Собор. Спершу це просто приміщення, де стоїть вівтар Молага Бала. Саме там Харкон навчить вас особливостям форми Лорда-вампіра і там же вам належить фінальна битва з ним. Коли ви прийдете в замок для цього (квест «Родинний вирок»), собор стане окремою зоною.
  • У покої Харкона. Покої складаються з кабінету з каміном і катівня, а також спальня. Тут у вітринах можна побачити колекцію особистих трофеїв Харкона.
  • У спальню Дексіона Івіка. Спочатку це буде просто покинута комора, але після квесту «Пророк» в кімнаті з'явиться друга алхімічна лабораторія, стіл для зачарування, стелажі з інгредієнтами і ліжко. Тут же за дверима є невелика комора, де можено знайти кілька вітрин з цінностями.
  • У внутрішній двір. Спочатку цей прохід буде завалений, але після перемоги над Харконом Гаран Мареті на ваше прохання відновить його.

Катакомби і руїниРедагувати

Довгі катакомби, що знаходяться під замком. У перший раз ви потрапите туди з квесту «У гонитві за відлунням». Ці катакомби в основному населені скелетами, там же ви знайдете «дикого» вампіра і гончих смерті. Катакомби дуже похмурі, багато в чому завдяки своїй атмосфері. Один з відсіків по суті є «звалищем» замку Волкіхар, там ви знайдете гори кісток, а ваші очі будуть прикуті до крові, що капає з першого ярусу — з обідньої кімнати вампірів. В кінці шляху знаходяться двері у внутрішній двір.

Внутрішній двірРедагувати

Саме тут прихований прохід в таємну лабораторію Валеріки з порталом в Каїрн душ. Спочатку двір виглядає занедбаним, але після відновлення Гараном прямого проходу із замку у дворі стануть помітні зміни. Тут росте безліч корисних в алхімії рослин. З двору можна потрапити в замкові вежі.

ВежіРедагувати

Їх дві — Північна та Східна. Східна вежа — просто напівзруйнована кімнатка. У Північній дещо просторніше. Майте на увазі — тут, як і в Катакомбах, теж можна наштовхнутися на скелетів, а також на Ґаргулій. У кожній вежі можна знайти скрині зі скарбами. Обидві вежі — зони без виходу, вийти з них можна тільки назад у внутрішній двір.

БалконРедагувати

Це короткий міст, що з'єднував лабораторію Валеріки і головну будівлю замку. Призначений для спрощення вашого доступу в лабораторію, якщо ви знову захочете повернутися в Каїрн душ або розжитися інгредієнтами. Прохід в головну будівлю завалений і він не відновиться. Однак балкон відображається на карті світу як окрема локація. Тому на нього можна потрапити швидким переміщенням.

Лабораторія Валеріки Редагувати

Велике приміщення, по периметру якого йде балкон. На першому ярусі — вихід в Катакомби і портал в Каїрн душ. На другому — безліч столів і стелажів зі всілякими інгредієнтами і каменями душ, включаючи необхідні для первинного відкриття порталу. Також тут розміщується бібліотека, де потрібно буде знайти щоденник Валеріки.

БагиРедагувати

  • РС, XBOX: Якщо убити мешканців замку після завершення основного квесту, предмети, знайдені в замку, як і раніше розглядаються як крадені. Їх привласнення розглядатиметься як крадіжка.
  • РС: Було відмічено, що Брама Замку Волкіхар інколи не відкривається, внаслідок чого, діалог між Сераною і Чатовим не відбувається. Це перешкоджає доступу у фортецю. Щоб брама все-таки відкрилась, завантажите збереження, яке потрібно зробити при переміщенні на острів (територію замку).
  • XBOX: Якщо забрати Кинджал драконячого жерця з вітрини в спокоях Лорда Харкона, поверхня вітрини стане згладженою і в неї вже не можна буде нічого покласти.

Галерея Редагувати

  • Замок Волкіхар
  • Замок Волкіхар
  • Бенкетна Зала

Випадкова вікі