FANDOM

DaedraIcon Жрець Порядку
Жрець Порядку
LevelIcon PC-3

Health-icon >16 MagickaIcon 225 StaminaIcon 116

Душа чорна
Жрець Порядку (ориг. "Priest of Order")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Опис Редагувати

Формально вони вважаються даедра, але це імперці або альтмери, колишні жителі Тремтячих островів, які перейшли на бік Князя Даедра Джиґґалаґа під час Сірого маршу. Вони активують обеліски Порядку, завдяки яким лицарі Порядку проходять в цей план Облівіона для його захоплення. При спробі деактивації обеліска перш за все треба позбавлятися від жерців, так як вони виймають вставлені кристали, інакше потік лицарів не припиниться. Також можуть підніматися з мертвих, якщо обеліск ще не активовано. Їх тіла не можна обшукати, поки обеліск активний. Якщо спробувати зробити це, персонажу буде нанесений удар електрикою.

В бою використовують магію, майже завжди застосовують хамелеон. Озброєні також рівневим кинджалом. З їх тіл можна зняти унікальне спорядження: робу жерця Порядку, капюшон жерця Порядку, кристалічний посох, а також величезну кількість сердець Порядку (іноді більше 100).

Відомі жерці Редагувати

  • Фелас Сарандас — раніше житель Пасваля. Гине від руки Охоронця Брами у квесті «Відновлення Охоронця Брами».
  • Сил — раніше Герцогиня Деменції. Приєднається до армії Порядку, якщо буде виконаний квест «Ритуал Манії».
  • Тейдон — раніше Герцог Манії. Приєднається, якщо буде виконаний квест «Ритуал Деменції».