FANDOM

Bookicon.png Етикет булави
ID: 0001AFE6
Book Sky 06.png
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim.png

Bookicon.png Етикет булави
ID: 00073A66
Book Obl 01.jpg
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim.png
Ефект:
Тупа зброя +1

Етикет булави (ориг. Mace Etiquette) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

OblivionРедагувати

  • Можлива як винагорода у квесті "Ведмежа пора".
  • Може випасти як лут.

SkyrimРедагувати

  • У храмі Хмарна гавань в кімнаті навпроти Стіни Алдуїна. Повен бути завершений квест "Стіна Алдуїна".
  • Печера Балакучі горби.
  • Волундруд.
  • Оротхейм.
  • У форті Ґрінвалл, у кімнаті капітана на підлозі.

ТекстРедагувати

Воїни іноді роблять помилку, коли думають, що з булавою тактика не потрібна. Вони вважають, що лише для меча потрібна майстреність, тоді як для булави вистачить лише сили і витривалості. Як досвідчений інструктор тактики бою булавою я можу сказати, що вони помиляються.

Володіння булавою — володіння часом і рухами. Після того як промах булави почався, зупинити чи сповільнити його буде важко. Боєць прагне не лише просто нанести удару, а й використати віддачу. Почніть удар, коли супротивник нахилився вперед, ще ліпше якщо він втратив рівновагу. Звичайно, він намагатиметься вирівнятися, тож цільтеся в точку позаду його голови. До того часу як булава долетить туди, голова ворога буде вже в цій точці.

Булава має бути напоготові, на рівні плеч. Під час замаху булава має виходити за плечі не далі ніж на ширину руки. Під час удару виставте лікоть. Коли лікоть буде на висоті ключиці - випряміть руку, наче батіг. Додатковий імпульс зробить удар булави швидшим і сильнішим і нанесе набагато більше шкоди.

В момент удару послабте зап'ястя. Булава буде відбиватися і це жорстко відчує ваше передпліччя. Дозвольте булаві сковзнути знову в положення бойової готовності, готуючись до наступного удару.

Випадкова вікі