Fandom

Стародавні Сувої українською

Ет'ада

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Ет'ада (ориг. — "Et'Ada") — богоподібні створіння, спочатку духи, що виникли із крові перших богів [1] Ану (порядок) та Падомая (хаос).

По суті своїй більшість Ет'ада є нащадками обох першобогів, з'єднуючи в собі в різних пропорціях частини Ану та Падомая. Ті, в яких сильніша кров Ану, брали участь в створенні смертного світу та стали називатись аедра. Ті, в котрих перебільшувала кров Падомая, відмовились вкладати частину своєї сили в створення нового світу, і тепер вони звуться даедра.

Існує (існувало) лише двоє Ет'ада,  що сильно відрізнялися від своїх братів — Лорхан та Падомай. В якомусь сенсі їх треба назвати чистокровними, тому, що в кожному із них тече кров тільки одного першобога. Через це Лорхан вважається аватарою (втіленням) Падомая, а Ауріель - Ану.

Цікаво, що Лорхан, не дивлячись на своє походження, все ж таки відноситься до аедра. Ймовірно, це зв'язано з тим, що саме Лорхан змусив аедра створити  Нірн.

Виноски Редагувати

  1. Не варто розуміти слово "кров" буквально. В данному випадку кров - це частинки Ану та Падомая.

Випадкова вікі