FANDOM

Ентір
Ref ID: 0001C1AA Base ID: 0001C19C
Ентір
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (PC=10-40)
Здоров'я 125–374
Мана 145– 295
Запас сил 66–117
Раса Босмер
Фракція Колегія Вінтерхолда, торгівці
Послуги Торговець заклинаннями
Локація Зал досягнень
Квест Проект Арнела, Прохання Онмунда, Важкі відповіді
Ентір (ориг. "Enthir") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Ентір — босмер-маг з колегії Вінтерхолда. Є «чорним торговцем» Гільдії крадіїв.

Він часто бере участь у "масовці" квестів колегії Вінтерхолда. Зазвичай його можна зустріти або в залі Досягнення на другому поверсі на північному заході в своїй кімнаті, або, рідше, у корчмі «Замерзле вогнище» у Вінтерхолді. Ентір купуватиме у Довакіна крадені речі після завершення квесту «Важкі відповіді» Гільдії крадіїв.

Інвентар Редагувати

Ентір одягнений у робу експерта Ілюзії, та взутий у пару чобіт, які прийнято носити у Колегії. Ще у нього є залізний кинджал.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Ентір продає чорні камені душ;
  • Він також продає серця даедра, які є корисними складовим для алхімії і створення даедричної зброї та обладунків;
  • Ентір має у продажу томи заклинань і роби магів, але їх вартість істотно завищена в порівнянні з цінами у інших торговців;
  • Якщо вже досягнуте звання архімага, то при вашій появі Ентір завірятиме, що все добре, правила не порушуються і все легально, навіть якщо ви вже торгували з ним до здобуття посади голови Колегії.
  • Ціни в Ентіра завжди вищі, незалежно від того, наскільки у героя прокачана навичка Красномовства. Навіть якщо навичка Красномовства більше ста (із застосуванням зачарованих речей), і вивчені всі здібності, Ентір все одно не купуватиме речі за номінальною ціною. Доведеться змиритися, він — природжений спекулянт.
  • При розмові з Ентіром можлива така фраза: «Я розумію, ти ельф, який знає, як отримати потрібне». Це посилання до повісті Стівена Кінга «Втеча із Шоушенка».

Баги Редагувати

  • Якщо, пройшовши всю лінію квестів Колегії Вінтерхолда і ставши архімагом, Довакін жодного разу не торгував з Ентіром, то він буде недоступний як торговець. Баг виправляється після проходження квеста Гільдії Крадіїв «Важкі відповіді». З іншого боку, це може бути не багом, оскільки Ентір продає товари "неофіційно".

Випадкова вікі