FANDOM

Ембрі
Ref ID: 0003550C Base ID: 0003550В
Ембрі
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса норд
Фракція Рівервуд, п'яниці
Локація Рівервуд, Сплячий велетень
Квест Квест усіх п'яниць
Ембрі (ориг. "Embry") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Його можна знайти у «Сплячому велетні» вночі, де він пиячитиме, або проситиме ще елю у Оргнара, а вдень він вештатиметься вулицями села і проситиме всіх випити з ним. Його «жертвами» можуть стати Сігрід, Ход, або один з сторожі володіння Вайтран. Звичайно, ніхто з них не пристане на його вмовляння.

Взаємодія Редагувати

Видає так званий «Квест усіх п'яниць»: якщо дати йому пляшку елю чи меду, то Ембрі стане Вашим другом. Особливої користі з того немає — хіба що він, вірогідно, подарує якусь не надто дорогу дрібничку. Щоправда, якщо він загине після виконання цього квесту, то кур'єр принесе листа від ярла та 90 золотих, що залишились у спадок герою.

Інвентар Редагувати

Ембрі носить звичайну фермерську одежу коричневого кольору, сиром'ятні чоботи і сиром'ятні наручи. Із зброї має лише залізний кинджал. У кишенях у нього можна знайти ключ від таверни «Сплячий велетень». Також там можуть виявитися такі предмети, як випадкове рівневе не дуже дороге кільце (можливо зачароване), яка-небудь їжа і / або напій, декілька відмичок (1–4 шт.) і небагато золота (не більше 9 монет).