FANDOM

MonsterIcon Елітра
Елітра (Манія)
LevelIcon 1+

Health-icon переважно 20+

Шкода переважно 20+
Душа переважно "маленька"
Елітра (ориг. "Elytra")монстр в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.
Елітра — небезпечна комаха, що вражає свою жертву смертельними отрутами.
― Завантажувальний екран

Опис Редагувати

Це комахоподібні створіння плану Облівіону, що населяють Тремтячі острови - план Шеогората. Як і грамміти, елітри володіють незвичайною здатністю до відтворення. У елітри вона полягає в тому, що, знайшовши жертву, елітра паралізує жертву іхором, який знаходяться у неї у жалі, і незабаром, коли жертва вмирає, істота відкладає у її тілі свої яйця. Там, у теплі і затишку, яйця ростуть протягом декількох днів. Незабаром після цього дитинчата вилуплюються. Елітра є досить небезпечним супротивником не тільки через свою отруту, що міститься в її жалі, але і в силу здатності блокувати зброю у бою. Існує припущення, що елітра за допомогою вусиків, що знаходяться на її голові, заздалегідь дізнається про загрозу нападу.

Варіації Елітри Редагувати

Ім'я Здоров'я Магія Витривалість Утрата Душа
Елітра-дитинча 24 10 50 5 Крихітна
Елітра-дрон 120 20 50 8 Маленька
Елітра-солдат 210 20 50 12 Звичайна
Елітра-пані 275 20 50 18 Велика
Елітра-матрона 4×(Lvl-2)

Хв:266

1×(Lvl-2)

Хв:19

50 16+(Lvl-2)/2 Велична

Цікавинки Редагувати

Існує особливий вид елітри, який мешкає тільки у кореневій норі, куди протагоніст потрапить за квестом "Залежність", вони відрізняються тим, що крім звичайного іхору, мають у собі речовину названу «феллд’ю», яка при вживанні викликає сильну залежність. Також ці елітри відрізняються мирним характером, тобто не нападають на протагоніста, що можливо, викликане властивостями феллд’ю.

Галерея Редагувати