FANDOM

Елісиф Справедлива
Ref ID: 000198C1 Base ID: 0001326A
Елісіф
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 125
Мана 80
Запас сил 80
Раса Норд
Фракція Соліт'юд, ярли
Локація Соліт'юд, Синій палац
Квест Бескінечна пора, Битва при Соліт'юді, Дипломатична недоторканість, Одяг гідний ярла, Підпалюй!, Пожертвування Елісиф, Тан Хаафінгара
Елісиф Справедлива (ориг. "Elisif the Fair") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Елісиф Справедливаярл Хаафінгара. Вона вдова Верховного Короля Торуга, і ходять чутки, що вона може взяти на себе кермо влади Скайрімом. Красива і досить амбітна особа.

Елісиф не проголошує офіційно свої наміри, але вірить, що стати верховною королевою Скайриму — її законне право. У неї є побоювання відносно генерала Туллія, але вона не бачить іншого виходу, як покластись на нього, оскільки без мечів Легіону її влада — лише фікція. Популярна серед народу, хоча деякі з придворних сумніваються у ній із-за її молодості та недосвідченості. Але оскільки вони «не сумніваються у здібностях генерала Туллія», ніхто відкрито не ремствує.

Елісиф, можливо вимушено, є прибічницею імперського правління у Скайримі, але в обхід договору з Талмором, що забороняє поклоніння Талосу, просить Довакіна віднести бойовий ріг її покійного чоловіка у приховане святилище Талоса.

Якщо Соліт'юд буде узятий Плащами Бурі, то Елісиф здасться на милість Ульфріку і залишиться на посту ярла, але вже як людина Плащів Бурі.

На нижньому поверсі Синього палацу можна знайти усіх скинутих ярлів, їхні сім'ї та їхніх хускарлів.

Квести Редагувати