FANDOM

Елісиф Справедлива
Ref ID: 000198C1 Base ID: 0001326A
Елісіф.png
WomanIcon.png
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 125
Мана 80
Запас сил 80
Раса Норд
Фракція Соліт'юд_(Skyrim)|Соліт'юд (Skyrim)|Соліт'юд, ярли
Локація Соліт'юд, Синій палац
Квест Бескінечна пора, Битва при Солітьюді, Дипломатична недоторканість, Одяг гідний ярла, Підпалюй!, Пожертвування Елісиф, Тан Хаафінгара
Елісиф Справедлива (ориг. "Elisif the Fair") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Елісиф Справедливаярл Хаафінгарe. Вона вдова Верховного Короля Торуга, і ходять чутки, що вона може узяти на себе кермо влади Скайрімом. Красива і досить амбітна особа.

Елісиф не проголошує офіційно свої наміри, але вірить, що стати верховною королевою Скайріма — її законне право. У неї є побоювання відносно генерала Туллія, але вона не бачить іншого виходу, як покластись на нього, оскільки без мечів Легіону її влада — лише фікція. Популярна серед народу, хоча деякі з придворних сумніваються у ній із-за її молодості та недосвідченості. Але оскільки вони «не сумніваються у здібностях генерала Туллія», ніхто відкрито не ремствує.

Елісиф (мабуть, вимушено) є прибічником імперського правління у Скайримі, але в обхід договору з Талмором, що забороняє поклоніння Талосу, просить Довакіна віднести бойовий ріг її покійного чоловіка у приховане святилище Талоса.

Якщо Солітьюд буде узятий Плащами Бурі, то Елісиф здасться на милість Ульфріку і залишиться на посту ярла, але вже як людина Плащів Бурі.

На нижньому поверсі Синього палацу можна знайти усіх скинутих ярлів, їхні сім'ї та їхніх хускарлів.

Квести Редагувати

Випадкова вікі