FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
Ельнофей
Ельнофей.jpg
Ельнофей
Підпис Кістки Землі
Тип Інші
Англійська назва Ehlnofey

Ельнофей або Кістки Землі — це найдревніша міфічна раса, що з'явилась одразу після створення Смертного Плану. Є предками всіх мерів і людей.

ПоходженняРедагувати

Це було так давно, що єдиним джерелом інформації є міфи. За одним із них, викладеним в Ануаді, ельнофей та хіст — істоти, що потрапили на Нірн після знищення Падомаєм дванадцяти світів. За іншою версією — це нащадки Початкових Духів-творців Нірну, які вирішили заселитись у створений своїми руками світ.

ІсторіяРедагувати

Ануад говорить, що після знищення 12 світів «більша частина Ельнофеїв на Нірні не постраждала. Ельнофеї були предками мерів. Ці ельнофеї закріпили свої кордони, щоб відгородитися від хаосу, і спробували жити так, як раніше. Ельнофеї, що прибули на Нірн пізніше, розійшлися по залишкам загиблих світів. В кінці кінців ці кочовики знайшли заховану країну Ельнофеїв і були шоковані розкішним життям своїх одноплемінників. Кочові ельнофеї розраховували на гостинність, але на них дивилися як на непотріб. З невідомої причини почалася війна. Осілі ельнофеї зберегли знання і силу своїх предків, а кочовики розраховували на свою чисельну перевагу та витривалість. Війна змінила Нірн. Землі були затоплені новими океанами і з'явились континенти (Тамріель, Акавір, Йокуда, Атмора i можливо Лiг). Країна осілих ельнофеїв стала Тамріелем. Ті кочовики, що залишились, були розділені на трьох інших континентах.»  За іншою версією, країна осілих Ельнофеїв і була загадковим Альдмерісом, який в результаті пішов під воду.

ЗникненняРедагувати

Ануад говорить, що «за багато сторіч ельнофеї з Тамріеля стали мерами (ельфами)... На інших континентах ельнофеї-кочовики стали людьми: нордами із Атмори, редгардами із Йокуди і цаескі із Акавіра» (хоча, наскільки відомо, цаескі - звіролюди). Але Мономіф стверджує, що людські раси (або одна раса) були створені з самого початку, й ельнофеї не мають з ними жодного родового зв'язку. Таким чином, питання походження людей неоднозначне, але враховуючи, що мери і люди можуть мати спільне потомство, можна припускати, що вони є спорідненими видами.

Цікаве Редагувати

У The Elder Scrolls Online під час проходження квесту «Хранитель кісток» у локації Сад кісток можна знайти трьох ельнофеїв.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі