FANDOM

Еленвен
Ref ID: 000198BC Base ID: 00013269
Еленвен
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 292
Мана 195
Запас сил 98
Раса Альтмер
Фракція Талмор
Локація Талморське посольство
Квест Дипломатична недоторканність, Нескінченна пора
Еленвен (ориг. "Elenwen") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Еленвен у зріст

Еленвен — Перший Емісар Талмору в Скайрімі. З цим персонажем пов'язаний сюжетний квест "Дипломатична недоторканність", у ході якого Еленвен влаштовує прийом для відомих і багатих людей провінції в Талморському посольстві. Її охороняють талморські солдати. На цей прийом під виглядом одного із гостей приходить Довакін з метою знайти в особистих покоях Еленвен докази того, що Талмор причетний до повернення драконів та інші секретні документи. Із вкрадених документів герой дізнається, що поява драконів така ж несподіванка для Талмору, як і для всіх.

Еленвен також трапляється головному герою в основному квесті "Нескінченна пора". Вона з'явиться на прийомі у Сивобородих і буде слідкувати за тим, щоб прийняті на переговорах рішення не суперечили Конкордату Білого Золота. Її поява викличе обурення Ульфріка Плаща Бурі, який наполягатиме на її усуненні із-за столу переговорів. А прогнати її, чи залишити — буде вирішувати головний герой.

  • Якщо з нею поговорити до початку переговорів, вона скаже, що пам'ятає вас, і що цього разу вона знає, хто ви насправді.

До обов'язків Еленвен входить і керівництво секретними агентами Талмора.

Секретні агенти Еленвен Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • У спальні Еленвен можна знайти досьє Ульфріка Плаща Бурі, Дельфіни та Есберна.
  • Еленвен може випадково зустрітися на дорогах Скайріму (після квесту "Нескінченна пора"). Її, як завжди, охоронятимуть солдати.
  • Після виконання завдання «Нескінченна пора» з Еленвен знімається прапорець «безсмертний персонаж» і її можна убити.
  • Жінки-альтмери з ім’ям Еленвен є також у The Elder Scrolls III: Morrowind та The Elder Scrolls Online.
  • У грі є вирізаний діалог Еленвен з генералом Тулієм, який повинен був прозвучати на самому початку гри під час сценки, коли у Хелген доставляють полонених, серед яких і головний герой. Вирізані репліки:
    • «Генерал Туллій, стійте! Владою Талмора, я беру цих затриманих під свою опіку».
    • «Ваш імператор дізнається про це. За умовами Конкордату Білого Золота, я дію у всій повноті імперської влади».
    • «Ви робите жахливу помилку!»
  • Еленвен, Меридію та Боетію озвучила Джин Ґільпін (Jean Gilpin on IMDb).