FANDOM

Еленвен
Ref ID: 000198BC Base ID: 00013269
Еленвен
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 292
Мана 195
Запас сил 98
Раса Альтмер
Фракція Талмор
Локація Талморське посольство
Квест Дипломатична недоторканність, Нескінченна пора
Еленвен (ориг. "Elenwen") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Еленвен у зріст

БіографіяРедагувати

 Еленвен — Перший Емісар Талмору в Скайрімі. З цим персонажем пов'язаний сюжетний квест "Дипломатична недоторканність", у ході якого Еленвен влаштовує прийом для відомих і багатих людей Скайріму в Талморському посольстві. Її охороняють талморські солдати. На цей прийом під виглядом одного із гостей приходить Довакін з метою знайти в особистих покоях Еленвен докази того, що Талмор причетний до повернення драконів та інші секретні документи. Із вкрадених документів герой дізнається, що поява драконів така ж несподіванка для Талмору, як і для всіх.

Pin-icon НотаткаВ покоях Еленвен можна знайти досьє на Ульфріка Буревісника, Дельфіну та Есберна.

Еленвен також трапляється головному герою в основному квесті "Нескінченна пора". Вона з'явиться на прийомі у Сивобородих і буде слідкувати за тим, щоб прийняті на переговорах рішення не суперечели Конкордату Білого Золота. Її поява викличе обурення Ульфріка Буревісника, який наполягатиме на її усуненні із-за столу переговорів. А прогнати її, чи залишити - буде вирішувати головний герой.

  • Якщо з нею поговорити до початку переговорів, вона скаже, що пам'ятає вас, і що цього разу вона знає, хто ви насправді.

До обв'язків Еленвен входить і керівництво секретними агентами Талмора.

Pin-icon НотаткаЕленвен може також трапитися на дорогах Скайріму. Також, після проходження квесту "Нескінченна пора", Еленвен стає смертною.

Секретні агенти Еленвен Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • У спальні Еленвен можна знайти досьє Ульфріка Буревісника, Дельфіни і Есберна.
  • Еленвен може зустрітися і на дорогах Скайріму.
  • Після виконання завдання «Безкінечна пора» з Еленвен знімається прапорець «Безсмертний персонаж» і її можна убити.
  • У грі є вирізаний діалог Еленвен з генералом Тулієм, який повинен був прозвучати на самому початку гри під час сценки, коли у Хелген доставляють полонених, серед яких і головний герой. Вирізані репліки:
    • «Генерал Туллій, стійте! Владою Талмора, я беру цих затриманих під свою опіку».
    • «Ваш імператор взнає про це. За умовами Конкордату Білого Золота, я дію у всій повноті імперської влади».
    • «Ви робите жахливу помилку!»