FANDOM

Ейла Мисливиця
Ref ID: 0001A697 Base ID: 0001A696
Ейла Мисливиця
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 8-50
Здоров'я 109-509
Мана 50
Запас сил 96-426
Раса норд
Фракція Побратими, Вайтран, вчителі навичок
Послуги шлюб, супутник, вчитель навички: Стрільба
Локація Вайтран, Йоррваскр
Квест Срібна рука, Слава мертвому
Ейла Мисливиця (ориг. "Aela the Huntress") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Моя мати була Побратимом. І її мати. І всі жінки у моїй родині, починаючи від Хротті Чорний Клинок.»
~ Ейла

Біографія Редагувати

Ейла Мисливиця — одна із Побратимів Йоррваскру. Герой може зустрітися з нею вперше, коли вона разом з Рією та Фаркасом вбивають велетня біля ферми Пелагіо. Вона - член Кола, і Вовкулака. Серед Побратимів ходять чутки, що вона у тісних стосунках зі Скйором, проте Ейла все заперечує.

Інвентар Редагувати

Ейла — єдина жінка у грі, яка носить стародавню нордську броню. Також вона одягає такі ж наручі та чоботи. Має мисливський лук, 100 залізних стріл, Небесний сталевий кинджал, одяг з поясом, а також факел. Є у неї і ключ від воріт Вайтрану.

Розпорядок дня Редагувати

О 8-й ранку вона прокидається, піднімається із кімнат у зал Йоррваскра і спілкується з іншими Соратниками. о 10-й Ейла три години присвячує сніданку (чи обіду), а потім о 3-й годині дня виходить із залу назовні. На майданчику вона тренується, з перервами на балачки і перекус, до 6-ї вечора, коли вечеряє протягом двох годин, і повертається у зал. О півночі Ейла іде спати.

З цього розпорядку є численні виключення під час квестової лінійки Побратимів.

Квести Редагувати

Лінія завдань Побратимів Редагувати

Ейла-перевертень

Ейла у подобі перевертня.

  1. До зброї! - треба буде принести Ейлі її щит;
  2. Срібна рука - Мисливиця стане супутником гравця на час виконання цього завдання, і розкаже про причини ворогування між Побратимами і "Срібною рукою";
  3. Честь крові - жінка боронитиме Йоррваскр віж нападу;
  4. Слава мертвому - крім промов, роль Ейли полягає у візиті до Гробниці Ісграмора та допомозі Провіснику у боях.

Випадкові квести Побратимів Редагувати

Ейла видає всі ці квести.

  1. Нищення тварин
  2. Поновлення
  3. Викрадення планів
  4. Удар у серце
  5. Тотеми Хірсина

Інше Редагувати

Може вступити у ряди Клинків, у шлюб, а також стати стюардомHF у домі.

Pin-icon Нотатка якщо Ейла стане новобранцем Клинків, то вона мешкатиме у Храмі Небесної гавані, але, як тільки видасть будь-який квест, то піде у Йоррваскр, і перебуватиме там до моменту завершення завдання.

Як супутник Редагувати

На максимальному, 50-му рівні навички Ейли становлять: Стрільба — 100, Легка броня — 100, Підкрадання — 97, Одноручна зброя — 75, Красномовство — 75, Блокування — 48, Ковальська справа — 20, усі інші рівні 15. Їй варто давати найкращий лук і найкращі стріли, легку броню, і непогану одноручну зброю. У бою Мисливиця надає перевагу обстрілюванню ворога здалеку, тому з нею буде дещо менше клопоту, ніж з іншими супутниками. Також їй абсолютно начхати на усі злочини, які скоїть Довакін, чи накаже скоїти їй — вона відмовиться лиходійствувати.

Крім того, якщо заплатити їй навчання, а потім взяти жінку у супутники, то через меню обміну речами можна буде безборонно забрати гроші назад.

Pin-icon Нотатка як і інші супутники, що вміють стріляти з лука, Ейла може демонструвати наступний баг: вона буде використовувати свої лук і стріли за замовчанням, і не застосовуватиме в бою те, що дав їй гравець. Це лікується видачею потужних стріл, та видаленням її мисливського лука: у консолі слід ввести removeitem 0010E2DD 99. За свідченнями гравців, у версії гри 1.9 цього багу немає.

Цікавинки Редагувати

  • Ейла — єдиний у грі персонаж, який має клас TrainerMarksmanExpert.
  • Її тип голосу — FemaleCommander, яким говорить всього 16 жіночих персонажів. У оригінальній версії гри їх озвучила Клаудія Крістіан (Claudia Christian).
  • До завершення квесту "Слава мертвому" Мисливиця є безсмертним персонажем.
  • Ейла — одна з трьох найпопулярніших жіночих персонажів, з якими Довакіни брали шлюб.
  • У Dawnguard вона може повторно заразити Довакіна лікантропією.
  • Її можна випадково зустріти зі Скйором та Н'ядою Кам'яною рукою на просторах Скайріму.
  • Ейла Мисливиця могла бути супутником гравця під час квесту "Випробовування честі", і навіть має озвучені для цього репліки, але з невідомих причин її було відсторонено від цього завдання.

Випадкова вікі