FANDOM

ArmorIcon Ебонітова Кольчуга
ID: 00052794
Ебонітова кольчуга
Захист Вага Ціна
45 ResistPhis 28 WeightIcon 5000 Gold Skyrim
Тип Кіраса
Клас Важка броня
Чари Ви рухаєтеся тихіше, а вороги що підійшли надто близько отримують 5 одиниць шкоди отрутою в секунду (тільки в режимі прихованості або під час бою)
Квести Поклик Боетії
Матеріал для покращення:
Ебонітовий зливок
Зачарування зняти неможливо.
Ебонітова Кольчуга (ориг. "Ebony Mail") — кіраса у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Це один з артефактів, які можна отримати, виконуючи завдання для Принців Даедра, в даному випадку Боетії. Від неї виходить аура отрути, що вбиває ворогів і лякає стражників.

Місцезнаходження Редагувати

Цей артефакт є нагородою за виконання завдання «Поклик Боетії». Рівень героя для отримання цього завдання - не менше 30.

Особливості Редагувати

  • Аура отрути: будь-який ворог, який наблизився на відстань рукопашної атаки до персонажа, одягненого в Ебонітову Кольчугу, отримує 5 одиниць шкоди отрутою в секунду.
    • Аура автоматично активується при наближенні ворога, що візуально виглядає як чорний димок. Аналогічний ефект виникає при переході в режим прихованості.
    • Аура дуже чутлива - іноді вона включається ще до появи ворога на радарі, що дуже зручно при грі в режимі від 3-го особи або з відключеним інтерфейсом.
    • При початку рукопашної бійки на ставки аура з'явиться і завдасть суперникові шкоди, що буде розцінено як злочин.
    • Активна аура робить незручним прицілювання з лука в прихованому режимі і/або снайперського прицілу.
  • В режимі від 1-ї особи активна аура значно погіршує огляд в темряві (вночі або в печерах).
  • За допомогою Пентаграми душ розібрати Кольчугу не можна.
  • Кольчуга, незважаючи на назву, НЕ є частиною ебонітового сету. Тому, навіть якщо всі інші елементи вашого обладунку ебонітові, перков «Повний комплект» навичок «Важка броня» НЕ зараховується.

Важливо!
Незважаючи на всю унікальність цього артефакту, можна розжитися ним в необмежених кількостях, без використання консолі, використовуючи специфіку дії закляття "Мертвий трелл".

Поліпшення Редагувати

Щоб поліпшити Кольчугу на верстаці, герой повинен володіти двома вміннями Ковальською справою, а саме: «Коваль-чарівник» (рівень навички 60) і « Ебонітові обладунки » (рівень навички 80). Матеріалом служить 1 (один) ебонітовий злиток.

Випадкова вікі