FANDOM

Дін
Ref ID: DIN
Дін.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 109
Мана 90
Запас сил 225
Раса Редгард
Фракція Імперський легіон
Послуги Тимчасовий супутник
Локація Район Західного розлому
Квест Чоловік, що говорив із рибами-вбивцями
Дін (ориг. "Din") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
Дін (у зріст).png
«Привіт, мандрівниче. Що? Якого біса ти баньки вирячив? Забирайся геть, доки я не зніс твоєї голови з плечей! Все, що я хочу зробити — це зловити кілька рибок-вбивць. Це так неправильно? Тебе завжди раді тут бачити!»
~ Дін під час першої зустрічі з героєм

БіографіяРедагувати

Дін — редгард, воїн Імперського легіону, за класом — майстер-зброяр. Нереварін може зустріти Діна посеред пустки регіону Західного розлому (комірка -13,13), де він стоятиме. Якщо ж заговорити з ним, можна дізнатися, що він полював на риб-вбивць, але одна із них вкусила Діна, і тепер той з'їхав з глузду і верзе дурниці. Ми можемо вилікувати (за наявності відповідного заклинання чи сувоя) бідолаху самотужки, відвести його до цілителя у храмі Ґнізісу, або ж покинути його. Але краще допомогти хворому, адже тоді, окрім 30 септімів, ми отримаємо ще й підвищення нашої репутації в колах Імперського легіону.

ІнвентарРедагувати

Інвентар Діна доволі цікавий, тут можна знайти наступні речі:

  • вудку;
  • 30 дрейків;
  • імперську кірасу;
  • звичайні сорочку, штани і взуття;
  • залізний бродекс.

Як супутникРедагувати

Дін є одним із небагатьох озброєних супутників, що робить його доволі цінним напарником. Він може вдало битися із ворогами, хоча й має не надто високий рівень здоров'я. Часто не може залізти на якесь підвищення, не вміє телепортуватися і не бере жодних вантажів, що дещо ускладнює гру із ним. Проте його можна лікувати за допомогою магії, і накладати на нього всілякі заклинання для більшої бойової ефективності.

ЦікавинкиРедагувати

  • У інвентарі Діна є вудка, що доводить, що він дійсно полював на риб-вбивць, або принаймні збирався це зробити. Але найближча водойма знаходиться доволі далеко від нього.
  • Дін хворий на зеленоспорію, яка передається рибами-вбивцями. Симптоми цієї хвороби включають в себе дратівливість, спалахи агресії, а також деяке недоумство.
  • Схоже, божевілля Діна прогресувало настільки, що в майбутньому, у The Elder Scrolls IV: Shivering Isles його прах є одним із артефактів для Музею дивацтв на Тремтячих островах. До речі, цей прах можна буде знайти поруч із амулет з луски риб-убивць, який дає носієві… опір хворобам і водне дихання.
  • Дін є єдиним іменованим НІПом, що респавниться (інші - це вартові та генеровані персонажі). Це запобіжний захід на випадок того, що на Діна нападе дикий кагуті.

Випадкова вікі