FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракон».
DragonIcon Дюрневір
ID: BASE:XX00C71A REF:XX007A31
Дюрневір
LevelIcon 20

Health-icon 1820 MagickaIcon 150 StaminaIcon 214

Душа Не поглинається
Дюрневір (ориг. "Durnehviir")дракон, персонаж в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Опис Редагувати

Дюрневір — унікальний і єдиний у своїй природі дракон-нежить, щось на кшталт ліча, котрий мешкає в Каїрні душ. Колись Дюрневір був звичайним драконом, точніше — легендарним, судячи з форми рогів; і, як і всі його родичі, бився з собі подібними за панування. Тоді як інші дракони гинули в боях, він шукав способи стати сильним і заглибився у вивчення забороненого мистецтва "Алок-Ділон" — некромантії. Він уклав угоду з Довершеними Повелителями і, в обмін на обіцянку охороняти Валеріку до її смерті, отримав владу викликати армії нежиті. Ідеальні Майстри не сказали йому, що Валерікавампір, і тому безсмертна. Таким чином, він вимушений служити їм до кінця часів. Тіло Дюрневіра так давно знаходиться в Каїрні Душ, що, за його словами, якщо він залишиться в Тамріелі надовго, то загине.

Ім'я Дюрневір на мові дов — Dragon DDragon UrDragon NDragon EDragon HDragon VDragon ii — розшифровується як «Дюр (ориг. curse)» + «Не (ориг. never)» + «Вір (ориг. dying)», і перекладається — «Прокляття» + «Ніколи» + «Вмираючий». Дослівно — «Проклятий Безсмертний» або «Проклятий Безсмертям».

Pin-icon НотаткаДушу Дюрневіра поглинути не можна. Навіть Ідеальні Майстри не змогли цього зробити.

Взаємодія Редагувати

Зустріч з Дюрневіром чекає Довакіна в ході основної сюжетної лінії офіційного доповнення — The Elder Scrolls V: Dawnguard. Для цього треба попасти в Каїрн Душ і звільнити Валеріку. Після перемоги над ним і його «знищення», головний герой зустрінеться з ним знов на виході з фортеці в Каїрні. Після розмови він навчить словам його імені, і Драконороджений зможе викликати його на свій розсуд.

Цікавинки Редагувати

  • При використанні крику виклику потрібно направляти його на землю, оскільки Дюрневір з'являється лише на поверхні, після чого злітає. Якщо крикнути в небо, то Довакін просто не зможе виголосити третє слово імені. Майте на увазі, Дюрневіра можна викликати навіть в печері! Головне — щоб на землі було досить місця. Правда, там він не зможе злетіти.
  • Якщо в Довакіна досить драконівських душ в запасі, щоб вивчити цей крик відразу в Каїрні Душ, то можна викликати поряд з оригінальним Дюрневіром його копію, яка відразу ж скаже фразу про свіже повітря і тут же навчить першій частині крику «Розрив душі».
  • Якщо викликати Дюрневіра просто неба, після зльоту він починає описувати круги, атакуючи всіх ворогів в полі зору. У бою він в основному використовує «Виснаження життя», але може інколи застосувати «Морозне дихання» або «Виклик із Каїрну душ» (викликає Лютого, Кістяного і Туманного). Дюрневір оберігатиме Довакіна, до першої зміни локації, здійснення швидкого переміщення, знищення ворогами або до повної перезарядки крику (300 секунд).
    • Майте на увазі, що Дюрневір займає слот прикликаної істоти. Якщо паралельно викликати когось/щось інше або реанімувати труп за допомогою заклинань школи магії «Чаклунство», Дюрневір зникне. Проте це не поширюється на заклик дракона Одавінга. Таким чином, Довакіна одночасно можуть охороняти відразу два дракони.
  • Від Дюрневіра можна взнати слова ту'уму «Розрив душі». Перші три рази після його виклику, він перед зльотом навчатиме Довакіна одному із слів цього крику, що може виявитися незручно в розпалі бою. Тому варто спершу в спокійній обстановці тричі викликати його, вивчити крик, а потім вирушати на подвиги. Можна повторно відвідати Каїрн Душ і знайти лежачого Дюрневіра на зламаній стіні слів. Щоб її відшукати, треба йди по дорозі зліва від Могильника.
  • Дюрневіра не можна приручити і осідлати в доповненні The Elder Scrolls V: Dragonborn.

Пов'язані квести Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі