FANDOM

MonsterIcon.png Дух
ID: 0002C3C7
Дух.jpg
Рівень 1

Здоров'я/міцність 50 Магія 50 Запас сил 50

Душа Крихітна
Дух (ориг. "Wisp")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Дух - маленьке люмінісценте створіння. Зазвичай зграйка з трьох-чотирьох духів супроводжує мати духів, слугуючи приманкою і захистом одночасно. Використовуючи так званий "Поцілунок Димка", вони висмоктують здоров'я. Однак, незважаючи на це вміння, димки дуже слабкі, до того ж смерть будь любого духа послаблює і саму матір духів.

Цих істот можна виявити повсюдно в Скайрімі, поблизу від матері духів. Самі по собі духи не агресивні, можна безбоязно проходити повз них. Якщо підійти близько до духа він постарається віддалитися і, в кінцевому рахунку, приведе переслідувача до матері духів.

Цікавинки Редагувати

  • Після смерті духи зникають, залишаючи на землі грудочку що світиться. Якщо підібрати його з землі, до того як помре сама мати-духів, можна отримати від двох до п'яти штук світлого пилу.
  • Якщо ж мати-духів загине раніше, ніж всі її духи, то вони згаснуть й повиснуть у повітрі в нерухомості, і з них вже нічого неможливо буде взяти. Але це можна вирішити: необхідно відкрити консоль, виділити кліком таку грудку, ввести disable, потім enable і закрити консоль. Грудка впаде на землю, і її можливо буде активувати.

Випадкова вікі