FANDOM

DaedraIcon Дремора-маркіназ
ID: 0003EE79, 0003EE7A, 0004738D, 00000FDC, 00092D9E, 00000FDB, 000146C0, 000146C1, 000146C5
Дремора Маркіназ (маг)
LevelIcon PC-3

Health-icon 136-172 MagickaIcon 225-250 StaminaIcon 295

Душа Чорна
Дремора-маркіназ (ориг. "Dremora Markynaz")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дремора (Oblivion)».

Опис Редагувати

Дремора-маркіназ — наступний після кінмаршерів ранг дремора. Термін «кіназ» означає приналежність до раси дремор («той, що з народу»). Маркіназ — володар володарів, і член Маркіна, Ради Лордів Мерунеса Дагона. Якщо співвідносити ранги дремора з імперською аристократією, то маркіназа можна вважати герцогом. У грі їх можна зустріти, якщо персонаж досяг 21 рівня.

Pin-icon НотаткаМаркіназ, викликаний заклинанням «Виклик лорда-дремори», завжди матиме рівень 19, в той час як звичайні маркінази зростають у рівні разом з героєм.

Подібно кінмаршерам, маги і воїни-маркінази озброєні дреморською клейморою — даедричними дворучними мечами надзвичайної сили. Та й лучники замість звичного для низькорівневих дремора легкого дреморського лука використовують важкий.

Воїни і лучники екіпіровані комплектом особливої дреморської броні, зробленої спеціально для кінмаршерів (шанс на те, що дремора буде в шоломі, дорівнює 50%), а маги одягнені в чорні мантії; причому і те, і інше недоступно для героя.

Магічний арсенал воїнів і лучників становить два заклинання Руйнування і рівневе заклинання школи Містицизму, в той час як маги спеціалізуються на Руйнуванні, трохи знають заклинання Зміни і здатні викликати рівневого молодшого даедра.

Pin-icon НотаткаХоча лучники і озброєні непоганими луками, в бою все одно частіше використовують магію.

Цікавинки Редагувати

  • Маркіназа-воїна (ID 00000FDC) і маркіназа-мага (ID 00000FDB) можна зустріти тільки під час облоги Бруми, причому маг відрізняється від своїх побратимів тим , що не знає заклинань школи Зміни і не може викликати даедра.
  • Єдина жінка-дремора, що зустрічається у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion, це дремора-маркіназ (ID 000146C5) (див. галерею).

Галерея Редагувати

  • Маркіназ-воїн
  • Жінка Маркіназ-лучниця
  • Маркіназ-маг

Випадкова вікі