FANDOM

DaedraIcon Дремора-кінрів
ID: 0003EE7F, 0003EE80, 0004738B, 00000FD6, 00092D9C, 00000FD5, 000146B8, 000146B9, 000146BC
Дремора-кінрів (воїн)
LevelIcon 12

Health-icon 102-124 MagickaIcon 200 StaminaIcon 243

Шкода 7-9
Душа чорна
Дремора-кінрів (ориг. "Dremora Kynreeve")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Дремора-кінрів — наступний після кінвалів ранг дремора. Це офіцери, зазвичай очолюють бойовий загін, а також виконують роль поліції у військах Мехруна Дагона.

На відміну від нижчих за рангом керлів і кайтіфів, маги і воїни-кінріви озброєні не дреморськими булавами, а довгими мечами, а лучники, як зазвичай — легкими луками і дреморськими стрілами. Воїни і лучники використовують комплект дреморської броні (шанс того, що дремора буде в шоломі, дорівнює 50 %), а маги одягнені в чорні мантії, причому і те, і інше недоступне для персонажа гравця. Магічний арсенал воїнів і лучників складають два заклинання школи магії «Руйнування» і одне — школи «Містицизм», в той час як маги спеціалізуються на «Руйнуванні», трохи знають «Відновлення» та «Ілюзію» і здатні закликати скампа. З їх тіл можна зняти щит дремора кінріва. Також при подорожі по Мертвим землям іноді можна виявити дремор із зачарованими клинками.

У грі їх можна зустріти, якщо персонаж досяг 14 рівня.

Pin-icon Приміткахоча лучники озброєні непоганими луками, в бою все одно частіше використовують магію.

Унікальні дремора-кінріви Редагувати

  • Кінріва-воїна (ID 00000FD6) і кінріва-мага (ID 00000FD5) можна зустріти тільки під час облоги Бруми.

Галерея Редагувати

  • Кінрів-воїн
  • Кінрів-лучник
  • Кінрів-маг