FANDOM

DaedraIcon Дремора-керл
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Dremora Churl
LevelIcon 1-3

Health-icon 18-44 MagickaIcon 162-170 StaminaIcon 165

Душа чорна
Дремора-керл (ориг. "Dremora Churl")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Дремора-керл — нижчий ранг серед воїнів дремора, їх можна прирівняти до простих піхотинців. Саме слово «керл» означає «чернь».

Pin-icon ПриміткаВищі за рангом дремора використовують слово «керл» як лайку.

Як правило, керли озброєні дреморськими булавами, часто навіть зачарованими, лучники — легкими луками і дреморськими стрілами. Воїни і лучники використовують комплект дреморської броні без шолома, а маги одягнені в чорні мантії, причому і те, і інше недоступне для гравця. Магічний арсенал воїнів і лучників становить два заклинання Руйнування і одне — Містицизму, в той час як маги спеціалізуються на Руйнуванні, трохи знають Зміну і здатні закликати скампа.

Pin-icon ПриміткаХоча лучники озброєні непоганими луками, в бою все одно частіше використовують магію.

Можливі ID: 00092DA0, 00092DA1, 00092DA2, 00000FCC, 0092DA5, 00000FCB, 00014692, 00014693, 00014694

Унікальні дремора-керлиРедагувати

  • Дремора-керл (00090661) з'являється в Портовому районі Імперського міста у квесті Гільдії крадіїв «Невірний напрямок». Він доставляє капітану імперської варти Ієроніму Лексу записку від архімага Ганнібала Травена.
  • Ще один дремора-керл не настільки помітний (000CD4D3). Він з'являється тільки в замку Кватча чи на головній площі, і більше ніде.
  • Керл-маг
  • Керл-лучник
  • Керл-воїн