FANDOM

DaedraIcon Дремора-кайтіф
ID: 0003EE70, 0003EE71, 00047389, 00000FCF, 00092D9A, 00000FCE, 00014696, 00014697, 00014698
Dremora Caitiff
LevelIcon 6

Health-icon 74-84 MagickaIcon 180 StaminaIcon 201

Душа чорна
Дремора-кайтіф (ориг. "Dremora Caitiff")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Дремора-кайтіф — наступний після керлів ранг дремора. Вони використовуються як нерегулярні війська в армії даедра, в ролі берсерків і гарматного м'яса. Саме слово "кайтіф" можна перекласти зі старофранцузької як "бранець, боягуз, злодій, негідник".

Pin-icon ПриміткаЦікаво, що при використанні заклинання "Заклик дремора" викликається один з кайтіфів.

Як правило, кайтіфи озброєні дреморськими булавами, часто навіть зачарованими, лучники — легкими луками і дреморськими стрілами. Воїни і лучники використовують комплект дреморської броні (шанс на те, що дремора буде в шоломі, дорівнює 50%), а маги одягнені в чорні мантії, причому і те, і інше недоступне для гравця. Магічний арсенал воїнів і лучників становить два заклинання Руйнування і одне — Містицизму, в той час, як маги спеціалізуються на Руйнуванні, трохи знають Редагування і здатні закликати скампа.

У грі їх можна зустріти, якщо персонаж досяг 8 рівня.

Pin-icon ПриміткаНа відміну від керлів, у кайтіфів-воїнів є дреморський щит.

Унікальні дремора-кайтіфи Редагувати

  • Кайтіфа-воїна (ID 00000FCF) і кайтіфа-мага (ID 00000FCE) можна зустріти тільки під час облоги Бруми.
  • Кайтіф-воїн
  • Кайтіф-лучник
  • Кайтіф-маг