FANDOM

Skull4 Драугр
ID: ДИВ.СТАТТЮ
Драугр Skyrim
LevelIcon 1–45

Health-icon 50–1400 MagickaIcon 0–700 StaminaIcon 80–380

Шкода Залежить від зброї
Драугр (ориг. "Draugr")нежить в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Цікаво, драугри такі ж туповатенькі як і раніше?… Ну, коли я була молодша.

Ця нежить зустрічається в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Драугр (Skyrim)

The Elder Scrolls III: Bloodmoon Редагувати

Драугр у грі The Elder Scrolls III: Bloodmoon — нежить, що охороняє нордскі похоронні кургани і деякі печери. За легендами, переданим серед скаалів, це колишні воїни, які, опинившись викинутими на цьому острові без їжі, стали поїдати тіла своїх мертвих товаришів. За такий мерзенний вчинок Творець прокляв їх вічним не-життям в такому огидному вигляді.

Драугри Солстхейму не володіють зброєю і в бою б'ються своїми гострими кігтями. Часто їх супроводжують кістяні вовки — представники рідкісного класу тварин-нежиті. Драугри абсолютно невразливі до дії холоду, електрики і отрути, їх не можна паралізувати. При контакті можуть пошкодити стан ваших обладунків та зброї. Також вони повільно, але вірно заліковують власні рани, що потрібно пам'ятати у разі затяжної сутички.

Технічно в цій грі драугри відзначені не як нежить, а як істоти, тому будь-які заклинання, які раняті або виганяють нежить, на драугрів діяти не будуть. Так само, як і при оберненні в Ліча, людина може добровільно стати драугром. Єдиний відомий приклад — Аеслііп, який продовжив собі життя у вигляді нежиті, щоб захищати рідний острів від даедра. На відміну від безмозких драугрів, він зберіг свій розум в цілості.

The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Опис Редагувати

Драугри — це особливий вид нежиті. Їх назва запозичена зі скандинавської міфології, де драугри — нежить, яка охороняє могильні кургани.

Pin-icon Нотаткау Skyrim зайняли в бестіарії місце, яке в минулих частинах гри належало зомбі.

Драугри — людиноподібні створіння, які колись були людьми і служили драконам. На чолі цього культу стояли могутні маги, що носять титули драконячих жерців. За легендою, давним-давно члени культу зрадили своїх господарів, за що були приречені на довге існування в мертвому, гниючому тілі. Ними матері лякають своїх дітей, якщо вони не слухаються. Мало хто вірить у драугров по-справжньому, поки не побачить на власні очі. Їм приписують нелюдську силу і нюх. Деякі драугри є магами, які володіють магією холоду. Також зустрічаються драугри зі здатністю використовувати ту'ум, деякі іменовані навіть володіють усіма трьома словами того чи іншого драконячого крику (найчастіше «Безжальна сила» і «Роззброєння»).

За ігровою інформацією, драугри — ожилі трупи нордів, які вчинили за життя жахливі злочини. Вони абсолютно безмозкі і бажають тільки знищувати всіх, хто вторгся в місця їх упокоєння. Драугрів складніше контролювати, ніж іншу нежить, і вони небезпечніші за звичайних ходячих трупів, так як повністю захищені від отрути і мають спротив холоду 50%, а також здатні відновлювати свої життєві сили. Плоть на їх останках цільна, взагалі вони менш деформовані, ніж ходячі трупи, але очі — сині, трохи світяться, після остаточної смерті гаснуть.

Хоча, як і належить нежиті, драугри захищені від холоду, але вогонь і блискавки діють на них не гірше, ніж на живих, тому у магів бій з ними особливих труднощів не викликає. Для воїнів небезпеку становить, головним чином, вміння драугрів кричати, так як висока ймовірність в розпал бою залишитися без зброї або бути збитим з ніг.

Як зазначено в книзі «Серед драугрів», раз на кілька днів від вічного сну прокидаються кілька драугров, сідають навколо драконячого жерця і підживлюють його останки накопиченої за час сну життєвою енергією. Коли вона закінчується, вони знову вирушають в склеп, а їх підміняють інші драугри.

Також, за словами автора цієї книги, якщо постійно знаходитися поряд з драуграми і при найменшій їх спробі атакувати відганяти оборонним заклинанням, вони перестануть помічати тебе. Втім, гравцеві це не допомагає.

Трофеї Редагувати

З трупів упокоєних драугрів можна взяти:

  • кісткове борошно;
  • кілька монет;
  • стародавню нордську зброю (луки, стріли, мечі, бойові сокири, дворучні мечі та сокири), у тому числі зачаровану на шкоду холодом (у сильніших видів драугрів);
  • хорошу стародавню нордску зброю, яка з'являється у драугров після досягнення персонажем 20-23 рівня), (по шкоді порівнянна з ельфійським і небесним (наприклад, хороша стародавня нордска сокира);
  • залізні щити;
  • ебонітову зброю і щит (у найсильніших драугрів);
  • Іноді злитки і руду.

Примітки Редагувати

Після 28-го рівня у воєначальників і головних воєначальників з'являється ебонітова зброя. Якщо у героя не розвинене ковальство, то вони стануть відмінним джерелом спорядження.

Драугр може вимовити фрази драконячою мовою, наприклад, „Фаз! Пак! Дінок!“, або „Дір волан“.

Часто зустрічаються драугри, одягнені в стародавні нордські обладунки, однак зняти їх не можна — мабуть, вони зрослися з мертвою плоттю за довгі століття.

Баги Редагувати

  • Хоча драугри і не переносять ніяких хвороб, є ймовірність, що після битви з ними у вашого персонажа будуть світитися очі.
    • Рішення: введіть в консолі player.addspell f71d1, потім закрийте консоль. Тепер знову відкрийте консоль і введіть player.removespell f71d1.

Випадкова вікі