Fandom

Стародавні Сувої українською

Дракон в небі

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
MQ-L.pngMQ-R.png
Дракон в небі
Дракон в небі.jpg
Огляд
Квестодавець Балгруф Старший
Винагорода Сокира володіння Вайтран, титул Тана, напарник
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест Вітряний Пік
Наступний квест Шлях Голосу
Дракон в небі (ориг. "Dragon Rising") — квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Коротке проходженняРедагувати

  1. Зустрітись з Айрілет біля Західної сторожової вежі
  2. Вбити дракона
  3. Обдивитись труп дракона
  4. Випробувати Крик (додатково)
  5. Повернутись до ярла Балгруфа

ОписРедагувати

Після виконання завдання «Вітряний Пік» і розмови з Фаренгаром до вас підбіжить Айрілет і скаже, що біля Західної сторожової вежі бачили дракона. Ідіть за нею і дивіться, як переляканий вартовий розповість про напад на вежу. Ярл доручає Айрілет розібратись в ситуації.

Прибувши на місце, ви побачите, що вежа зруйнована і скрізь горить вогонь. Айрілет накаже групі вартових оглянути місцевість поряд. Коли ви підійдете ближче, то побачете вартового (судячи з усього він залишився в башті після нападу дракона) і попередить, що дракон десь поблизу. Потім можна буде почути крик вартового про те, що дракон повертається. Ось він, час для вашої першої битви з драконом.

Під час битви дракон Мірмулнір говорить декілька цікавих фраз про своїх смертних супротивників (на кшталь "Я й забув, як з вами весело, смертні"), а коли ви перемагаєте дракона, він кричить: "Довакін, ні!" (тільки в російськомовній версії, в англомовній версіі гри Мірмулнір мовчить), душа переходить у вас і ви автоматично вивчаєте Крик і слухаєте здивовані репліки вартових. Один із них тут же видасть міні-квест, в якому ви можете випробувати свій перший Крик. Можна трохи помародерствувати - зібрати речі із героїчно загиблих вартових вежі (зазвичай їх чотири; якщо вас занятого цим заняттям побачать ті, хто залишився в живих, вони спробують викликати вашу совість здивованими репліками). Є шанс знайти на тілі одного із загиблих вартових цінний предмет (наприклад, Амулет Талоса). Після цього можете відправлятись в Вайтран, щоб розповісти про все ярлу.

При вході в місто ви почуєте могутній крик "Довакі-і-і-ін!!!" десь далеко, але не лякайтесь. Ярл, вислухавши вашу розповідь, в знак прихильності дає вам титул Тана Вайтрана, призначить вам особистого хускарла - Лідію, подарує Сокиру володіння Вайтран, а також повідає про Довакінів і відправить на Високий Хротгар, до Сивобородих, котрі знають про це більше і самі покликали вас.

Що ж, квест виконаний, а ми не маємо права не відповісти на запрошення Сідобородих, тому, в дорогу!

Далі починається квест Шлях Голосу.

Примітки
  • Персонажі-данмери будуть мати суттєву перевагу в цьому бою, тому, що вони будуть отримувати лише половину шкоди від вогняного дихання Мірмулніра.
  • Можна просто заховатись в вежі і залишити дракона варті. Пам'ятайте, що Айрілет все ще квестовий персонаж — тобто безсмертна.
  • Після завершення цього квесту, по всьому Скайріму випадково стануть з'являтися дракони.
  • Сокира володіння Вайтран зформується і буде поміщений в інвентар Балгруфа, коли ви віддасте Фаренгару Таємному Вогню Драконячий Камінь. Ви можете подивитись інвентарь Ярла і перезапустити гру, якщо хочете, щоб зформувалася інша сокира.
  • Після завершальної розмови з ярлом, перед тим, як піти з Драконячої Межі, поспілкуйтесь з іншими персонажами про Сивобородих та Довакінів.
  • Періодично застосовуйте Крик в людних місцях — і трохи пізніше ви отримаєте "Лист від друга".

БагиРедагувати

  • Лідія може не з'явитися після проходження данного квесту.
  • З патчем для PC-версії, 1.3., квестова винагорода, Сокира Володіння Вайтран, може не додатися в інвентарь гравця.
  • Іногді душа Мірмулніра може не поглинутись, через що проходження квесту буде зупинено. Вирішується за допомогою перезапуска гри з останнього збереження.  Також можна за допомогою консольної команди resurrect оживити дракона і вбити його знову.

Головний квест The Elder Scrolls V: Skyrim
Акт I На свободу!Перед буреюВітряний ПікДракон в небіШлях ГолосуРіг Юргена
Акт II Клинок у пітьміДипломатична недоторканністьЩур, загнаний у кутСтіна АлдуїнаГорлянка СвітуСтародавнє знанняПрокляття Алдуїна
Акт III ВпалийНескінченна пораПартурнаксДім Пожирача СвітуСовнгардДраконоборець

Випадкова вікі