FANDOM

Skull4 Драконячий жрець
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Жрець др
LevelIcon 50

Health-icon 1490 MagickaIcon 545 StaminaIcon 0

Шкода Наносять пошкодження вогнем, холодом або електрикою
Душа Величезна
Драконячий жрець (ориг. "Dragon Priest")нежить в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

У стародавні часи, коли дракони правили Нірном, а інші представники розумних рас схилялися перед ними, Алдуїн, вибравши деяких смертних з натовпу, дарував їм маски, які надають своїм власникам величезну силу, роблячи їх драконячими жерцями. Існує дев'ять верховних жерців драконів, і хоча в грі можна знайти тільки вісім жерців, є припущення, що верховний жрець — Конарік не існує в смертному тілі.

Вони охороняли святилища, стародавні кургани та фортеці. І ось, дракони встигли зникнути і знову з'явитися, а жерці драконів нікуди не щезали. Вони спали в древніх могилах, приречені на вічне життя, правда, в мертвому тілі.

Жерці Культу драконаРедагувати

Жрець др в повний зріст

Жерці Культу дракона колись були першими слугами древніх драконів, яким у давні часи поклонялися в Скайрімі. Їх можна виявити в кам'яних саркофагах в багатьох районах Скайріму (і Солстхейма в The Elder Scrolls V: Dragonborn), в нордських руїнах. Якщо їх спокій порушується, жерці покидають свій саркофаг і атакують порушника за допомогою магії і прикликаних істот. Драконячі жерці були великими майстрами, що допомогло їм стати лічам, нежиттю і безсмертними некромантами. Походження самого культу і роль у ньому жерців коротко описані в книзі «Війна драконів».

Безіменні жерці Культу дракона можуть бути викликаними Довакіном особливим заклинанням, що зрідка спрацьовує при носінні маски Конарік. Але вони значно слабкіші, ніж іменовані жерці - боси рівня.

У бою, кожен з восьми (разом з The Elder Scrolls V: Dragonborn — тринадцяти) жерців неймовірно небезпечний і може дуже швидко вбити персонажа середнього рівня, якщо він не поставився до бою серйозно. Жрець буде постійно відходити від ближніх атак на високій швидкості, що робить ближній бій практично неможливим. Під час руху вони використовують свої магічні палиці (кожен посох володіє своїми можливостями). Їх атаки ефективно скорочують рівень здоров'я персонажа, а оскільки жерці майже завжди в русі, по них важко нанести точний удар. Краща тактика при відкритій битві з жерцем дракона полягає у використанні крику «Уповільнення часу», щоб завдати жерцеві кілька ударів, від яких він не зможе ухилитися. Якщо справа дійшла до ближнього бою, дуже можуть стати в нагоді такі даедричні артефакти, як Сяйво Світанку і Бритва Мерунеса. Дуже ефективним виявиться використання заклинання «Ланцюгова блискавка» (або посохи з таким ефектом), якщо жрець не один. Однак, як і проти будь якої нежиті, в боротьбі з драконячими жерцями найбільш ефективні все ж вогняні заклинання школи магії «Руйнування». А ось крижані заклинання і крики будуть практично марні.

МісцезнажодженняРедагувати

Драконячі жерці можуть зустрітись в різних місцях: в глибинах Лабіринтіана, в стародавніх руїнах або ж біля стін, на яких написані Слова Сили. Їх можна виявити лежачими в саркофагах в багатьох районах Скайріма і СолстхеймаDB, відомих своїм поклонінням драконам, зокрема, в нордскіх руїнах.

Вісім (тринадцять — разом із Dragonborn) жерців Культу дракона носять імена, а також практично у кожного з них є маска з потужним ефектом. Кожен з восьми жерців є по-своєму складним супротивником і може мати характеристики, подібні драконородженому, в тому числі володіти мовою драконів і використовувати деякі з їхніх криків. Вісім іменних масок і дерев'яна маска, зібрані разом на постаменті в кургані поблизу Лабіринтіана, можуть бути використані для знаходження потужної дев'ятої маски.

Безіменні жерці Культу драконаРедагувати

Існують безіменні жерці Культу дракона, які іноді з'являються в курганах і нордських похованнях, хоча зустріти їх там можна рідко. Однак, на більш високих рівнях вони все ж починають зустрічатися частіше.

ID безіменних жерців (Відрізняються використовуваною магією): морозний 000480B9; вогняний 0008A1C8; грозовий 0008A1C9.

Випадкова вікі