FANDOM

Dragon 22 (Adamowicz)

Дракони (ориг. Dragons), нордською мовою (drah-gkon або dov-rha), драконячою мовою Dragon DDragon ODragon V - раса великих мислячих рептилій, походить с Акавіру, хоча є свідчення про них також з Атмори. За легендою, це перші істоти, яких створив Акатош. Це великі, вкриті лускою створіння, передні кінцівки у них перетворились на перетинчасті крила, задні лапи мають по три пальці з кігтями та один недорозвинений.

Історичний нарисРедагувати

У працях Шалідора стверджується, що дракони існували від самого початку світу, проте були дикими, як і інші істоти. Алдуїн, перше дитя Акатоша, створив цивілізацію драконів, яка прагнула підкорити всіх смертних. В Меретійську Еру, коли неди, предки нордів, припливли з Атмори, вони принесли з собою і Культ дракона. Люди поклонялися драконам, а драконячі жреці правили нордами.

Докладніше читайте у статті «Культ дракона».

Як і всі поневолені, люди хотіли звільнитися. Кін дала людям дар Голосу, а Партурнакс навчив людей користуватися ним. За допомогою сили Голосу, яка до того була доступна лише драконам, нордам вдалося скинути владу Культу дракона. Загинуло багато людей, проте і серед драконів були смерті: на них полювали і вбивали спочатку Варта драконів, а згодом Клинки. Проте, як розповідає Дельфіна, драконів не можуть остаточно вбити прості смертні. Хоч їхні кості і були захоронені в драконячих курганах, їхні душі ще можуть повернутися у тіла. У 201-му році 4-ї ери повертається Алдуін і починає воскрешати драконів. Так вони знов прибувають у Тамрієль.
Про драконів як істот у грі Скайрім Лого читайте у статті «Дракони (Skyrim)».

Відомі дракони Редагувати

Джерело Редагувати

Використані матеріали сайту uesp.net; оригінальна стаття знаходиться за посиланням.

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі