Fandom

Стародавні Сувої українською

Дракон

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони».

У The Elder Scrolls V: Skyrim дракони (ориг. Dragons) виступають серйозними супротивниками. Алдуїн, антагоніст гри, є драконом — на відміну від попередніх ігор серії, де антагоністи були людиноподібними.

З чого все починалося і звідки вони берутьсяРедагувати

У давнину дракони програли людям війну. Багатьох було поховано у драконячих курганах, які тут і там можна знайти на теренах Скайріму. У 4Е 201 з'являється Алдуїн. Він повертається до задуму всіх драконів поневолити всіх смертні раси, і починає воскрешати драконів — гравець зможе побачити це на власні очі під час квесту Клинок у пітьмі. В залежності від рівня персонажа зустрічаються все сильніші дракони.

Типи драконівРедагувати

Звичайний драконРедагувати

Це найслабший вид драконів. Багато драконів вимерли під час війни, а інші переселилися в Тамріель.

Кривавий драконРедагувати

Кривавий дракон 1.png

Криваві дракони відомі своєю зеленувато-сірою шкірою і зубастою пащею, з невеликими наростами на кінці хвоста. Найвідомішим кривавим драконом був Скакмат.

Морозний драконРедагувати

Морозний дракон має блискучу білу шкіру з масивними чорними шипами виступаючими з хребта. Застосовує Крик "Морозне дихання".

Старійший драконРедагувати

Старійший 1.png

Старійший дракон володіє міцною бронзовою шкірою і майстерно використовує Yol (вогонь) або Fo (мороз). Цей вид має великий запас сил і вважається одним з найсильніших.

Стародавній драконРедагувати

Древній дракон.png

Особливість стародавніх драконів — червонувата шкіра з чорними відмітинами і шипами. Вони одні з найсильніших і використовують Yol (вогонь) або Fo (мороз).

Червоний драконРедагувати

Червоний дракон має криваво-червону шкіру з чорними відмітинами і шипами. Одні з найсильніших драконів,
Червоний дракон.png
поряд з легендарними. Червоні дракони майстерно використовують вогонь і чудово літають. На даний момент відомо лише два червоних дракона: Нафааліларгус і Одавінг.

Дракон-скелетРедагувати

Дракон-скелет.png

Це не зовсім дракон, а відроджений скелет дракона з допомогою магії. Він не літає і не має душі, але як і раніше дуже небезпечний і володіє морозним подихом.

Благородний драконРедагувати

Їх особливою здатністю є вміння пересуватися під водою, що означає: це дракон-амфібія. Використовують крики Yol (вогонь) і Fo (мороз).

Легендарний драконРедагувати

Легендарні дракони є одними з найсильніших драконів, виправдовуючи свою назву. Мають сіро-рожеве забарвлення луски і гіпертрофовані суглоби крил. Використовують в бою Yol, Fo або «Висмоктування життя».

Змієподібний драконРедагувати

Мають унікальний зовнішній вигляд: синє забарвлення, гладку шкіру і величезні нижні щелепи, які супроводжувалися особливою формою гребеня, що йде вздовж спини. Також варто відзначити промальовування крил і луску на їх перетинках. Особливо привертає увагу неймовірні розміри і відсутність рогів, а так само форма голови, за якої і отримав свою назву. Використовують крики: Yol (вогонь), Fo (мороз).

Іменовані дракониРедагувати

загтнув від руки Сайруса під час подій The Elder Scrolls II: Daggerfall.

GalleryРедагувати

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі