FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Квести (Oblivion)».
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Головний квест (Oblivion)».
OblMain2icon
Доставити Амулет
ID: MQ02
Доставити Амулет
Пріорат Вейнон
Огляд
Квестодавець Уріель VII
Локація Пріорат Вейнон
Винагорода Обладунки, кінь, підручники, ремонтний молоток
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест Вступ
Наступний квест Пошук спадкоємця
Доставити Амулет (ориг. "Deliver the Amulet") — квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Коротке проходження Редагувати

  1. Відправитися до Пріорату Вейнон, що поряд з Корролом.
  2. Поговорити з Джоффрі.

Проходження Редагувати

Протагоністу необхідно доставити Амулет Королів Джоффрі в пріорат Вейнон, що біля міста Коррол.

Можна скористатися швидким переміщенням в Коррол або пройти увесь шлях в реальному часі. Пріорат знаходиться на південь від міста. Ченці розкажуть, що Джоффрі на горі на другому поверсі. Престарілий чернець буде украй стривожений, вислухавши розповідь про кончину імператора і отримавши від героя амулет. Він побоюється, що після смерті монарха даедра з Облівіону, очолювані Князем Мерунесом Дагоном, вторгнуться у Нірн. Джоффрі розповість про те, що дуже давно Уріель покликав його у свої спокої, і показав йому свого незаконнонародженого сина. Ім'я хлопчика було Мартін. На даний момент він знаходиться у Кватчі, і є священиком в Каплиці Акатоша. Джоффрі просить протагоніста негайно відправитися у Кватч, знайти Мартіна і супроводжувати його в пріорат.

Не забудьте поговорити з Джоффрі про допомогу. Він запропонує скористатися його скринею з зброєю, бронею і лікувальними зіллям. Героєві готові підсобити і інші мешканці абатства. Пріор Маборель віддасть свого кінь, брат Пінер обдарує підручником "Деформація Заходу", читання якого підвищить навичку "Блокування", а Еронор презентує ремонтний молоток.

Примітки Редагувати

  • Не усі стадії квеста можуть відображуватися в журналі завдань. Якісь з них з'являються, а якісь і ні, залежить від способів проходження квеста.
  • Стадії не завжди відображуються послідовно. Як правило, таке трапляється, якщо квест має декілька можливих кінцівок, а також у тому випадку, якщо деякі з етапів квеста можуть бути виконані в довільному порядку.
  • Якщо стадія відмічена зеленим, тобто як що завершує квест, то це означає, що квест зникає із списку активних завдань в журналі, але нові записи, пов'язані з квестом все ще можуть відображатися в журналі завдань.