FANDOM

Дорті
Ref ID: 00013484 Base ID: 00013477
Дорті
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 1
Здоров'я 50
Мана 0
Запас сил 50
Раса норд
Фракція Рівервуд, діти
Локація Рівервуд, Будинок Алвора та Сіґрід
Квест Піжмурки, Квач
Дорті (ориг. "Dorthe") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Тато, мабуть, хотів сина, а отримав мене. Він щасливчик.»
~ Дорті про склад своєї родини

Біографія Редагувати

Дорті у повен зріст

Дорті — дочка Алвора та Сіґрід, а також двоюрідна сестра Гадвара. Живе в Рівервуді разом з батьками.

Її мати стурбована тим, що батько та друг дівчинки Фроднар ставляться до Дорті як до хлопчика, і вимагає від доньки більш належної поведінки. Дорті може це прокоментувати у одній з випадкових фраз-привітань: „Матуся не думає, що я достатньо схожа на дівчинку. Та це лиш дурні дівчачі теревені.“ Алвор дуже тішиться, що донька допомагає йому в кузні, і вірить, що колись вона стане хорошим ковалем. А сам Фроднар дружить із Дорті, тому що більше дітей у селі немає.

Інвентар Редагувати

Дорті носить дитячий одяг червоного кольору і пару дитячих черевичків. Вона також має у кишенях ключ від дому, де мешкає. Ще у неї можуть бути наступні предмети: один або два зразки їжі, переважно солодощів; та якийсь дріб’язок, до трьох предметів, чим діти бавляться. Це може бути, наприклад, барабан, кошик, чи смужки шкіри.

Розклад Редагувати

Дорті прокидається рано, о шостій, і снідає одну годину, а потім виходить з дому. З восьмої до четвертої години дня вона грається разом з Фроднаром і собакою Пеньком. Тоді вона йде у кузню до батька. О восьмій вечора вся родина збирається за столом і вечеряє. Після цього дівчинка залишається у домі, де у неї запланований сон опівночі.

Квести Редагувати

З нею, як і з іншими дітьми, можна пограти в квача або в піжмурки. Також, якщо вона стане свідком злочину, то може відправити головорізів.
Дівчинка має маленьку роль у сценці під час квесті "Перед бурею", якщо тікати з Хелгену з Гадваром: вона питатиме у кузена, як виглядає той дракон, якого він бачив.

Цікавинки Редагувати

  • Якщо тікати із Хелгену з Гадваром, то гра його позначить як батька у випадку, якщо справжні батьки помруть.
  • Дівчинку можна удочерити за умови наявності Hearthfire, якщо вона осиротіє.
    • Баг: якщо її вдочерити, вона так і не прийде у дім Вашого персонажа.
  • Руна Гарний щит та Дорті мають однакову зовнішність. Якщо порівняти їх у Creation Kit, відмінності все ж є у FaceGenMorph: у Руни всі повзунки посередині своїх шкал, у Дорті половина з них зрушена. Але ці відмінності непомітні неозброєним оком.