Fandom

Стародавні Сувої українською

Доки смерть не розлучить нас

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
DB-L.pngDB-R.png
Доки смерть не розлучить нас
Весілля (квест-Доки смерть не розлучить нас).jpg
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Солітьюд
Винагорода Гроші, Виклик спектрального асасина
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Зі смертю тиші
Наступний квест Вразливе місце
Доки смерть не розлучить нас (ориг. "Bound Until Death") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ПроходженняРедагувати

Нарешті, Астрід вирішується на виконання контракту. Для того, щоб усунути імператора з мінімальними витратами, необхідно виконати ряд умов:

Вирушайте в Солітьюд (Skyrim), весілля в самому розпалі. Молодята сидять перед публікою під невеликим балконом, на який будуть періодично підніматися для виголошення урочистої промови. Для того, щоб отримати бонус, необхідно вбити Вітторію саме в момент виступу.

Є кілька варіантів виконати це завдання непомітно:

  1. Габріелла розповість вам про парапеті, який знаходиться якраз навпроти балкона. Більш того, турботлива сестра залишила вам приємний подарунок — на тому самому парапеті вас чекатимуть унікальний зачарований лук, кілька стріл і зілля, що підвищує шкоду від лука.
  2. Бабетта повідає про інший спосіб. Прямо над балконом нависає громіздка кам'яна і дуже стара Ґаргулья. Якщо прикласти належне зусилля, то статуя може впасти прямо на голову жертві. Щоб потрапити на стіну, з якої можна скинути статую, підніміться по сходах, що знаходиться поруч з Похмурим замком.
  3. Дочекайтеся, поки Вітторія вийде на балкон, запам'ятайте її положення, завантажтесь і поставте на цьому місці елементарну руну. Цей спосіб складніше двох попередніх, зате як холоднокровно! Правда, на руни часто потрапляє Асгейр, так що місце встановки потрібно вибирати ретельно. Можна вразити також заклинанням Сказу — тоді молоді заріжуть один одного прямо на очах присутніх гостей. Премії нам, правда, не видать, але видовище того варте.
  4. Спосіб підходить для тих, хто хворий лікантропією. Знайдіть непомітне місце поряд з замком і прийміть подобу вовка. Потім просто вломіться на балкон і розірвіть наречену, а потім якнайшвидше злазьте звідти, або ризикуєте бути затиснутим гостями. Проблема, втім, несерйозна, серії швидких ударів або рик виправлять становище, але вас швидше за все поранять, а здоров'я Вам також потрібно. Коли злізли, відразу біжіть до виходу з міста, не звертаючи уваги на варту.

Щоб ще більше полегшити собі завдання, візьміть з собою зілля невидимості або заклинання з таким же ефектом. При належній вправності варта Вас і не помітить.

Коли справа буде зроблена, вам на допомогу прийде Візара, посланий Астрід для відволікання від вас сторожі. Поки ящір приймає удар на себе, втікайте з міста.

НагородаРедагувати

В якості бонуса Ви отримаєте 500-1500 золотих, а виконавши лише основне завдання, Ви отримаєте виклик духу легендарного асасина, який буде битися на вашому боці (в цьому дусі Ви впізнаєте Люс'єна Лашанса, старого знайомого по Темному Братерству Сіроділа).

ЦікавинкиРедагувати

  • З тіл молодят можна зняти два унікальних перстня, весільний вінок, весільні босоніжки і весільне вбрання. Ці предмети не зустрічаються більше ніде в грі.
  • Якщо поговорити з гостями, вони видаватимуть різні цікаві репліки. Жебрак, що прийде, наприклад, скаже, що за останні дві години він з'їв більше, ніж за два тижні. А наречений, якщо ви граєте за норда жіночої статі, скаже, що ваш персонаж гарний, і вже знатиме з ким зрадить своїй дружині відразу після весілля (одного разу говорив це ж персонажу-аргоніанці). Гарний чолов'яга, ще не одружився, а вже знає хто буде коханкою! Та ще й каже це на весіллі у присутності гостей (тим більше, що поруч сидить його дружина!)

Випадкова вікі