FANDOM

«Ніколи не чув нічого подібного. Але якщо хтось і знає про це, то тільки Джофрі. Він грандмайсер мого ордену. Хоча, зустрівши його, ти так не подумаєш. Він живе тихим життям монаха у приораті Вейнон поблизу Чоррола.»
~ Баурус
Джофрі
Ref ID: 0001CB98 Base ID: 00023999
Джофрі
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC+15 (Max 25)
Здоров'я 40 + (6+2.6)x(PC+1), PC=3–17
Мана 175 + 1.5x(PC+1) (max=211)
Раса Бретон
Фракція Клинки
Локація Приорат Вейнон, Храм Хмарного керівника
Квест Головний Квест (Oblivion)
Джофрі (ориг. "Jauffre") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

БіографіяРедагувати

«Візьми Амулет. Віддай його Джофрі. Він один знає, як знайти мого останнього сина.»
~ Уріель Септім VII

Саме так, зі слів Імператора, головний герой вперше дізнається про Джофрі. Після смерті правителя, держава залишилася беззахистною перед арміями Мерунеса Дагона. І єдиний, хто може хоч якось допомогти в цій ситуації — це Джофрі. Коли головний герой прибуває у приорат Вейнон, місцеві розповідають йому, що потрібна майбутньому Герою Кватча людина живе тут.

Джофрі доволі приємний, як по зовнішності, так і у спілкуванні, старий бретон котрий, втім, ще може тримати катану в руках. Він вислухає головного героя і розповість йому власну історію щоб зрозуміти, як же нашестя орди даедра пов'язано із смертю Імператора.

Дружба з УріелемРедагувати

Джофрі розповідає, що він, як і всі Клинки, розпочинав службу із звання рядового. Після ряду досягнень його було підвищено до звання капітана Палацової дивізії. Це був особливий загін, що відповідав за безпеку Імператора у Вежі Білого Золота. Як капітан Клинків, він був головним охоронцем і став близьким другом Уріеля Септіма VII.

Одного разу, вночі, Уріель покликав Джофрі у свої покої. Коли той з'явився, він побачив, що у кошику спав новонароджений хлопчик. Капітан одразу здогадався, що це був син Імператора, але незаконнонароджений. Септім наказав Джофрі забрати хлопчика, Мартіна, і сховати його там, де він буде у безпеці від палацових махінацій та інтриг. Тоді бретон взяв кошик і залишив його на порозі одного фермера, якого вважав непоганим батьком. Протягом наступних років Уріель час від часу буде цікавитися як живе його син і надсилати фермеру гроші.

Зрештою, Джофрі був призначений грандмайстром Клинків, а коли постарів, вийшов на пенсію і оселився монахом у приораті Вейнон, поблизу Чоррола.

Криза ОблівіонуРедагувати

У 3Е 433, 27-го числа місяця Останнього зерна, Імператора Уріеля Септіма було вбито під час його таємної евакуації із Імперського міста. Джофрі, як і більшість населення Тамріеля не знав про це, доки головний герой не приніс йому Амулет Королів. Спочатку грандмайстер дивується і висловлює припущення, що лише самотужки вбивши Імператора, головний герой міг отримати цю реліквію. Але потім він визнає, що передане гравцем послання могло бути лише від вже мертвого правителя. Зрештою, Джофрі сказав майбутньому Героєві Кватчу місцезнаходження Мартіна: місто Кватч. Головний герой їде туди і рятує спадкоємця. Далі вся трійка, після нападу Міфічного світанку на приорат Вейнон і викрадення Амулету Королів, їде у храм Керівника хмар для того, щоб придумати план знищення сумнозвісної секти і перемоги у війні з даедра.

У храмі Керівника хмар, що в північному Сироділі, Джофрі повідомляє всім про гостей, що прибули з ним і пропонує героєві приєднатися до ордену Клинків. Кілька днів потому, він відправляє Героя Кватча на зустріч із Баурусом в Імперському місті. Після цього грандмайстер доручає гравцеві закрити ворота в Облівіон біля Бруми і знайти шпигунів Міфічного світанку в самому місті.

Під час битви за Бруму, Джофрі є одним із командирів (разом з Баурусом, Мартіном і Героєм Кватчу). Він б'ється хоробро і люто, не зважаючи на свій вже поважний вік, поки гравець не зариває Великі ворота і не здобуває цим перемогу в битві. Якщо Джофрі вижив, то він висловлює радість від виграшу, але зазначає, що війна ще не завершена.

Коли головний герой відправляється у рай Манкара Каморана, Джофрі відправляє Бауруса розповісти Раді Старійшин про Мартіна і те, що це єдиний шанс на перемогу у війні. Коли Герой Бруми повертається, він супроводжує Мартіна до Імперського міста щоб той був коронованим як Імператор і запалив Драконячі вогні.

Не зважаючи на всі зусилля смертних, Мерунес Дагон атакує місто, відкриваючи Ворота просто посеред вулиць. Баурус і Джофрі організовують оборону і стримують натиск орд даедра, доки Чемпіон Сироділа і Мартін пробиваються до Храму Єдиного. Там і відбувається остання битва між Мартіном, котрий став втіленням Акатоша і самим Мерунесом Дагоном. Дракон-Акатош перемагає Князя Даедра і закриває назавжди ворота Облівіона, а потім перетворюється у статую у вигляді дракона.

Джофрі, Баурус і Верховний Канцлер Окато прибувають у Храм Єдиного і розуміють, що Мартін приніс себе в жертву заради порятунку Тамріеля. Джофрі особисто вітає героя і зазначає, що він міг би стати більшим ніж просто Чемпіоном Сироділа — Чемпіоном всього Тамріеля.

Після кризиРедагувати

Джофрі і Баурус повернуться у храм Керівника хмар, де грандмайсер заявить гравцеві, що той дав йому впевненість посеред таких неспокійних подій. Він також каже, що Мартін, напевно, був найвеличнішим з Імператорів, що коли небудь жили, конкуруючи з самим Тайбером Септімом. Подальша його доля невідома окрім того, що він залишився грандмайстром Клинків і вірить, що вони повернуться до своєї ролі охоронця Драконородженого коли такий з'явиться.

Характер і навичкиРедагувати

«Ми пишаємося тим, що грандмайстер Джофрі, або брат Джофрі, як він забажає, вирішив оселитися тут.»
~ Брат Пінер

Джофрі був дуже вірний Імператору і Імперії. В той же час, він виражає деяку зневагу по відношенню до Ради Старійшин, яка, за його словами, не мала і не має жодної влади над членами ордену Клинків. Він ставить безпеку держави і її народу вище за будь які інші речі і готовий зробити все, щоб звільнити Тамріель від орд з Облівіону. Не зважаючи на свій вік, це гарний боєць, що володіє навичками на рівні майстра-воїна. Гарно володіє акавірською дай-катаною, спеціалізується на важкій броні і магії. Джофрі більше ніж просто солдат-винищувач, він може битися навіть із найсильнішими супротивниками.

Виступає в ролі наставника Мартіна і Чемпіона Кватчу протягом усієї кризи Облівіону. Зрештою, саме завдяки його порадам і було зупинено наступ Мерунеса Дагона. Згодом його було визнано героєм.

ЦікавинкиРедагувати

  • Протягом кількох квестів Джофрі стає смертним і може бути вбитим, як і Баурус. Це не впливає на проходження гри, але робить неможливими кілька унікальних діалогів із ним чи Баурусом.

БагиРедагувати

  • З невідомої причини Джофрі, як і кілька охоронців можуть стати ворожими до гравця після того, як головний герой поговорить з графинею Наріною Карвайн. Зустрічається лише на PS3 і XBOX 360.
  • У разі смерті Джофрі, його тіло ніколи не зникне, бо воно буде вважатися квестовим предметом.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі